وحدت، رمز موفقیت کشور در ادامه راه شهداست

به گزارش خبرگزاری موج


امیر دریادار حبیب الله سیاری شامگاه یکشنبه در یادواره 31 شهید دانشگاه نفت در دانشکده نفت آبادان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57، کشورها و کسانی که از حضور آنها در ایران منفعت دیدند. از کشور رانده شدند و از این مرحله پایه و اساس دشمنی استکبار ایران آغاز شد.

وی جلوگیری از غارت منابع ملی، شکستن پرده بکارت دروغین استکبار جهانی در منطقه و خاورمیانه را یکی از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: از آن زمان تاکنون، دشمنان ترفندهای بسیاری را برای جلوگیری از آن به کار گرفته اند. رشد انقلاب

امیر دریادار سیاری گفت: دشمنان انقلاب با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و کشتار شخصیت های انقلاب تلاش کردند به اهداف شوم خود برسند اما ناکام ماندند و سپس جنگ بزرگی را به کشور تحمیل کردند.

وی افزود: صدام که عاشق قدرت بود و تلاش می کرد ژاندارم منطقه شود، با اتحاد قدرت های غربی و شرقی به انواع تانک ها، هواپیماها، خودروها و نیروی انسانی از 27 کشور جهان تقویت و مسلح شد. برای مبارزه با ما

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی اولین هدف جنگ با کشور را شکست انقلاب و جلوگیری از رشد آن، تصرف سرزمین و یافتن مسیر بزرگتر به خلیج فارس دانست و تصریح کرد: به برکت خون شهدا، دشمن موفق نشد. به اهداف خود رسید و شکست خورد.

وی افزود: استکبار جهانی پس از جنگ نیز تحریم کشور را ادامه داد و هر سال دامنه آن را گسترش داد و هیچ گاه با حضور مردم اهداف آنها محقق نشد.

امیر دریاسالار دریا وی با بیان اینکه هدف دشمن از تهاجم، تسلط بر افکار جوانان برای تغییر عقاید و باورهای آنان بود، گفت: دشمن در تلاش است تا تفکر و رفتار جوانان را نسبت به انقلاب تغییر دهد.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی اکنون با جنگ ترکیبی و شناختی در صدد حمله به کشور هستند که هرگز به اهداف خود نمی رسد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از عملیات مروارید در 16 آذر 1395 که منجر به انهدام نیروی دریایی عراق و توانایی صادرات نفت عراق از نفت مهم البکر و الامیه شد. سکوهای موجود در خلیج فارس، دشمن سعی کرد تنگه هرمز، جزیره هارک و شمال خلیج فارس را خطرناک کند و ما را از نظر اقتصادی شکست دهد.

وی به بمباران 2850 بار جزیره هارک توسط دشمن برای توقف صادرات نفت ایران اشاره کرد و افزود: با تلاش نیروی دریایی و کارکنان نفتی توان صادرات نفت کشور در جنگ تحمیلی حفظ شد.

امیر دریادار سیاری افزود: نیروی دریایی با اسکورت بیش از 10 هزار فروند کشتی و حفظ و نگهداری فعال بندر امام خمینی (ره) به اقتصاد کشور آسیب نرساند.

معاون هماهنگ کننده جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حفظ تمامیت ارضی کشور ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی یک ذره از خاک کشور جدا نشد.

وی افزود: ایران اسلامی به بازیگری مهم در عرصه جهانی تبدیل شده است و به همت دانشگاهیان امروز انواع مهمات اعم از پهپاد، موشک، سامانه پدافند زمین به هوا تولید و صادر می کنیم و بهترین قدرت است. برای موشک ها و پهپادهای هوشمند در منطقه.


آیا این خبر مفید بود؟