وحدت قدرت بر حسرت مردم افزود/ حرف و عمل مسئولان فرسنگ ها با هم فاصله دارد

وحدت قدرت بر حسرت مردم افزود/ حرف و عمل مسئولان فرسنگ ها با هم فاصله دارد

روز جدید یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از مشکلات اساسی که شرایط را به این نقطه رسانده نحوه برگزاری انتخابات است که با شأن و فضائل جمهوری اسلامی سازگاری ندارد.

حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که این روزها در فضای سیاسی کشور با وجود یکسان بودن ترکیب دولت و مجلس، به نظر می رسد حمایت اصولگرایان از دولت کاهش یافته است. دلیل کاهش این حمایت ها را کجا می بینید، گفت: در هیچ یک از قوانین و مقررات موجود برای عدالت سیاسی و اجتماعی نوشته نشده است که اگر قوای سه گانه از یک جناح هستند باید عیوب یکدیگر را بپوشانند. و در برخی موارد به ضرر زحمتکشان کار می کنند اتحاد قوا نشان داده که این روند مفید نیست و باعث پشیمانی مردم از کار دولت و مجلس شده است.

بیایید و به این سوال پاسخ دهید که دلیل نارضایتی مجلس از عملکرد دولت چیست؟ وی گفت: آقای رئیسی در ابتدای کار دولتی خود شعارهای بسیار مردمی می داد و از وعده کاهش قیمت و ارزانی وصف نشدنی که به مردم می داد خبری نبود، برعکس گرانی کالاهای غیردولتی بود. و خدمات دولت به یکباره بدون منطق و قانون افزایش یافت و قیمت ارز به گونه ای بالا رفت که برخی از نمایندگان نتوانند آرام بنشینند و به همین دلیل شاید هر دو هفته یک بار شاهد احضار زودهنگام وزرا و معاونانشان باشیم. اگرچه تاکنون هیچ نتیجه مثبتی حاصل نشده است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: با این روند قول و عمل مسئولان فرسنگ ها از هم دور شده، دروغ در سخنان عده ای نهادینه شده و همه فقط برای بقا تلاش می کنند، در آینده شاهد نتایج خوشایندی نخواهیم بود.

بیادی در پاسخ به این سوال که برخی درباره تفاوت رئیسی و قالیباف صحبت می کنند، نظر شما در این مورد چیست؟ وی بیان کرد: به نظر من تفاوت این دو بزرگوار زیاد نیست، اگر تفاوت اصلی آنها با مردم در حال افزایش است، البته نباید از این نکته مهم غافل شد که در این شرایط ساختار غلط و مدیریت های منزوی است. و وجود باندهای مرتبط. به قدرت و ثروت این دو مرد، این بلا بر سر آنها خواهد آمد.

بیایید به این سوال پاسخ دهید که پیش بینی شما از وضعیت اصولگرایان در انتخابات 1404 چیست؟ وی گفت: یکی از مشکلات اساسی که شرایط را به این نقطه رسانده نحوه برگزاری انتخابات است که با شأن و ارزش های جمهوری اسلامی سازگاری ندارد. بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مردم نباید ناامید باشند و این هشداری است برای همه مسئولان دولتی و غیردولتی. البته این مسئولین هستند که با بی تدبیری و اختلاف نظر مردم را ناامید می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید