وداع با دانش آموزان کشمیری در مدارس کانشی/بهارا با وام 17 میلیارد ریالی


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1893021

آخرین مدرسه کانکسی شهرستان کاشمر با وام 17 میلیارد ریالی به ساختمان تبدیل شد و دانش آموزان این شهرستان با مدرسه کانکسی خداحافظی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ایجاد و توسعه زیرساخت های آموزشی نیاز تمام نشدنی همه جوامع است، زیرا سطح سواد شهروندان یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی کشورهاست، نیازی که نه تنها کارکنان، بلکه بسیاری از مردم کشور به آن تبدیل شده اند. سهم بزرگی از دارایی های خود را برای ساختن مدارس بدون هیچ گونه. او چشم مالی داشت و فقط برای اینکه بچه ای از تحصیل غافل نشود پول خرج می کرد.

هفته دولت هفته ای به یاد ماندنی برای دانش آموزان روستای بهاریه شهرستان کاشمر است زیرا آنها دیگر از مدرسه خود برای تحصیل استفاده نمی کنند بلکه در محیطی استاندارد و امن علاوه بر ادامه تحصیل بهتر از گذشته با شور و نشاط شور و شوق ایجاد شده در مدرسه جدید امید به فردایی بهتر را ایجاد کرد.


db85b36d a3ef 41e7 97b2 f8e9613a3253 خبر خاکستری


پرونده آخرین لینک مدرسه کاشمر بسته شد

امیر داعی صراف فرماندار کاشمر ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه های هفته دولت در شهرستان کاشمر که در روستای بهاریه و بخش فرح دشت برگزار شد، گفت: مدرسه بهاریه با مشارکت دو نهاد ساخته و به تقدیم شد. مردم در هفته دولت خب، بهار است.

وی با بیان اینکه این آخرین مدرسه زاغه نشین منطقه کاشمر است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دانش آموزان این روستا در مدرسه زاغه نشینی تحصیل می کردند اما با افتتاح این مدرسه از سال تحصیلی جدید مورد استفاده دانش آموزان قرار می گیرد.

فرماندار کاشمر همچنین تاکید کرد: دبستان چهارم کلاسه بهاران بهاریه با زیربنای 212 متر، زمین اهدایی خیر و با مشارکت بخش غیر دولتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان ساخته و به بهره برداری رسید. وی تصریح کرد: فضای آموزشی باید استاندارد باشد اردیبهشت دانش آموزان بدون نگرانی از مشکلات گرمایشی و سرمایشی و با امکانات مدرن درس بخوانند و برای ساختن آینده کشور آماده شوند.

وی همچنین از اجرای دو پروژه دیگر همزمان با چهارمین روز از هفته دولت خبر داد و اذعان داشت: حوضه ذخیره آب کشاورزی و احیاء و احیای قنات روستای فرح آباد از پروژه هایی بود که افتتاح و قرار گرفت. با وام یک میلیارد تومانی به بهره برداری می رسد.

داعی صراف با اشاره به بهره مندی حدود 660 نفر از افتتاح پروژه حوضه ذخیره آب و احیاء و احیای قنات روستای فرح آباد گفت: اجرای این طرح موجب افزایش سطح زیر کشت، رونق کشاورزی و تثبیت اشتغال در شهرستان می شود. منطقه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید