وزارت اطلاعات دو تن از چهره های اروپایی را که این اغتشاشات را سازماندهی کرده بودند دستگیر کرد


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838013

وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای از دستگیری دو شورشگر اروپایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای از دستگیری دو شورشگر اروپایی خبر داد.

در بیانیه وزارت اطلاعات آمده است:

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات به مردم شریف ایران اعلام کرد: دو اروپایی که به منظور سوء استفاده از الزامات اقشار و اقشار خاص کشور و تغییر جهت مطالبات عادی در هرج و مرج وارد کشور شده اند. نابسامانی های اجتماعی و بی ثباتی جامعه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

توطئه گران خارجی که در سناریوهای مختلف سال های اخیر علیه این اموال و ملت جانبداری نکرده اند، دو مامور مجرب را برای اعمال ترکیبی از روش های جدید نرم و سخت به ایران فرستاده اند. این افراد مأموریت داشتند با توجیه، راهنمایی، ارتباط و اتصال افراد آلوده و شبکه های داخلی، به مشکلات و مطالبات اقشار صادق و پرتلاش جامعه رسیدگی کنند و با انحراف مطالبات و ارتباط گروه های مرتبط، جامعه را با موجی وحشتناک مواجه کنند. ویرانی با شر و ناامنی روبرو شوید.

دو عنصر اصلی، شهروندان اروپایی و سازمان‌دهی شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی، متخصصان شورش و بی‌ثباتی هستند که عوامل محلی خود را طی سال‌ها در چندین کشور هدف آموزش داده‌اند تا تلاش کنند چنین سناریوهایی را اجرا کنند.

بر اساس شنودهای فرامرزی وزارت اطلاعات، این افراد در تور اطلاعات وزارت اطلاعات حضور داشته اند و از بدو ورود به ایران تا زمان دستگیری، تمامی برنامه ها و جلسات محرمانه، بازتاب های استفاده شده و خطوط عملیاتی مخرب آنها منتقل شده است. به برخی از مراکز مرتبط از جمله سازمان غیرقانونی به نام (شورای هماهنگی تشکل های فرهنگی) تحت نظارت کامل امنیتی و مستند است.

وزارت اطلاعات با هشدار جدی به توطئه‌گران خارجی و پایگاه‌های آلوده داخلی آنها، از حفظ امنیت و آرامش مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی و اقشار و اقشار محترم جامعه غافل نشد. ضمناً در اسرع وقت بخشی از اسناد صوتی و تصویری برای ملت شریف ایران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید