وزیر ورزش کجاست؟ چه بلایی سر استقلال می آورند؟

وزیر ورزش کجاست؟  چه بلایی سر استقلال می آورند؟

سعید مراغه چیان بازیکن باسابقه و باسابقه استقلال درباره مشکلات مالی و خطر گرفتن امتیاز از استقلال به دلیل حادثه استراماچونی گفت: حیف است که در آستانه ورود استقلال به لیگ و دیدار سرنوشت ساز با پرسپولیس، آنقدر اخبار منفی از این تیم شنیده می شود.

وی افزود: افرادی که در راس لیگ برتر جایگزین مدیرعامل می شوند باید پاسخگو باشند. چطور کسانی که علی فتح الله زاده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند، نمی دانستند که باشگاه چنین شرایطی دارد و پولی در حساب نیست؟ چرا نمی دانستند که صدها میلیارد تومان بدهی داخلی و خارجی در دست مدیریت باشگاه است؟ اگر نمی دانستند، عذرخواهی از گناه بدتر است و اگر می دانستند و به مدیرعامل جدید نگفته بودند، رفتارشان صادقانه نبود. البته این وضعیت دیگر اهمیتی ندارد.

بازیکن باسابقه استقلال اضافه کرد: در زمانی که تیم استقلال قهرمان شد و سرمربی آن به راحتی از آن تیم جدا شد، می توانستیم پیش بینی کنیم که چنین روزهایی در انتظار استقلال است. اگرچه سرمربی استقلال دیر انتخاب شد اما این تیم موفق شد با کادر فنی پرتغالی خود کنار بیاید و با وجود مشکلات داوری امروز، این گزینه قهرمانی نیم فصل است، اما به نظر می رسد دستان پشت پرده نمی خواهند استقلال موفق شود. .

مراغه سیان درباره شکایت میلیچ گفت: وقتی صحبت از جعل اسناد و مدارک می شود و مدیر برنامه های بازیکن سابق استقلال چنین ادعایی می کند چرا مدیران باشگاه سکوت کرده اند؟چرا از این بازیکن شکایت نمی کنند. و مدیر برنامه هاش.که همچین تهمت میزنن؟ یعنی معلوم نیست کی این اتفاق افتاده؟ چرا ساکتی؟ چرا کسی جوابگو نیست اگر سند جعلی نیست بیا بگو! اگر سند جعلی است وزارت ورزش و مراجع قضایی با متخلفان برخورد کنند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هواداران این تیم باید در چنین روزهایی به فکر دربی باشند و با وجود نمایش های خوب تیمش در هفته های اخیر مقابل هواداران و سوپرجام، دوست دارد استقلال در اوج قدرت و توانایی به مصاف پرسپولیس برود. اما این روزها همه خبرها علیه استقلال است.

مراغه چیان خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا فتح الله زاده نمی تواند یا نمی تواند در این زمینه اظهار نظر کند؟ باید بیاید و صریح بگوید چه مشکلاتی دارد چون کاملا مشخص است که همه اتفاقات در آستانه حذف استقلال است. باشگاه پول ندارد، به استراماچونی بدهکار است و تهدید به گرفتن امتیاز می کند، معلوم نیست پول محیبی پرداخت شده است یا خیر؟ پول کایدی را نداده اند، بازیکنان بدهکار هستند و ده ها مشکل مالی دیگر… چرا امروز که استقلال برای دربی آماده می شود، همه چیز به سر باشگاه ریخته شود!

وی در پایان تاکید کرد: حالا که جام جهانی تمام شده و تیم ملی با نتیجه شرم آور قطر را ترک کرد، آقای وزیر کاری ندارد پس باید بتواند با مشکلات باشگاهی که خودش است کنار بیاید. ریس جمهور، مدیر کل. حمید سجادی باید بیاید و شرایط استقلال را مشخص کند. انتظارات وزارت ورزش حداقل در مواردی مانند پرونده میلیچ این است که از کسانی که متهم به جعل سند هستند بپرسند که آیا چنین چیزی وجود دارد یا خیر؟ این یک توقع بسیار کم است. این چیزی است که هواداران استقلال که ما را در خیابان می بینند می پرسند. بالاخره یکی باید به این سوال پاسخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید