وزیر کار: حقوق سال 1402 کارگران در جلسه آتی شورای عالی کار مشخص می شود.

وزیر کار: حقوق سال 1402 کارگران در جلسه آتی شورای عالی کار مشخص می شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره آخرین تصمیمات تعیین دستمزد کارگران در سال آینده گفت: باید در جلسه آینده شورای کار تصمیم گیری شود.

سولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از ارائه خدمات ویژه ماه گذشته به بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری خبر داد و اظهار داشت: انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی برای کلیه مستمری بگیران با افزایش 80 درصدی تشریح خدمات و 120 درصد منابع هدیه به ریال. این است که دولت به این افراد داده است. پرداخت حقوق به مستمری بگیران به همراه افزایش تاخیر یک ماهه سایر نرخ ها از دیگر اقدامات وزارت تعاون بود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سامانه نظارت معاونت اشتغال وزارت تعاون، دستگاه های اجرایی زودتر از موعد مقرر به وظایف اشتغال زایی خود عمل کرده و به ماموریت های خود عمل کرده اند که باید قدردان آن باشیم.

مرتضوی درباره آخرین تصمیمات برای تعیین دستمزد کارگران در سال آینده گفت: باید در جلسه آینده شورای کار تصمیم گیری شود و متعاقباً اطلاعات کافی به استیضاح ارسال شود.

وزیر تعاون برای افرادی که هنوز یارانه دریافت نکرده اند تصریح کرد: کسانی که یارانه خود را دریافت نکرده اند یا مشمول دریافت آن هستند می توانند برای ارجاع یارانه به سامانه سازمان مراجعه و مشخصات خود را وارد کنند. ارزیابی انجام می شود و نتیجه به اطلاع داوطلب می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید