وضعیت آب و هوا امروز 18 اسفند 1392 / کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشو

وضعیت آب و هوا امروز 18 اسفند 1392 / کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشو

روز جدید : کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: در روز آینده افزایش ارتفاع موج در نواحی شمالی خلیج فارس به حدود دو متر خواهد رسید و فعالان دریایی توجه کنند. و آنجا بوشهر است.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب به کشور خبر داد و گفت: این سامانه به تدریج نوار غربی کشور و دامنه های جنوبی البرز را در بر می گیرد.

وی گفت: شدت بارش‌ها در جنوب آذربایجان غربی و در استان‌های کردستان، کرمانشاه و شمال زنجان همراه با بارش‌های شدید همراه با موقت خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور، در مناطق جنوبی کشور از جمله شمال فارس و غرب اصفهان بارش باران و به تدریج همراه با شمال دریای خزر خواهد بود. ، در سواحل شمالی باران می بارد. در این زمینه ها پیش بینی می کنیم.

رفیعی گفت: بارش ها روز جمعه در نواحی غربی و شمالی کشور و شمال استان فارس و غرب اصفهان ادامه دارد.

وی وضعیت جوی سه روز آینده را تشریح کرد: جمعه و شنبه در نواحی مرکزی، شرقی و شمال شرق وزش باد شدید خواهد بود که موجب خیزش گرد و خاک در این مناطق می شود.

رفیعی افزود: از بعدازظهر پنجشنبه و جمعه نواحی شمالی خلیج فارس طوفانی و طوفانی خواهد بود که با توجه به اخطار دریا در سطح نارنجی، ارتفاع موج به حدود دو متر می‌رسد و فعالان دریایی باید آنچه را که نیاز است داشته باشند. به ویژه در سواحل خوزستان و بوشهر.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به صاف بودن آسمان تهران گفت: آسمان تهران به تدریج ابری همراه با ابر جزئی و بعد از ظهر بارش کوتاه مدت خواهیم داشت. بیشینه دمای هوای تهران 16 درجه و کمینه دمای هوا فردا به 8 درجه بالای صفر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید