وضعیت روحی مساعدی نداریم/ پرسپولیس قهرمان نشد اما صاحب سبک است


ساعت: 16:51
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843211

سرمربی تیم فوتبال “فایر پاس” گفت: وضعیت روحی و روانی مطلوبی نداریم اما تلاش می کنیم کل لیگ را با افتخار به پایان برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی سراسایی سرمربی فجرسپاسی پیش از آخرین بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ابتدا به استقلال برای قهرمانی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و هواداران پرشورش تبریک می گویم. شرمنده هواداران و مردم فهیم استان فارس و شهر شیراز به دلیل سقوط تیم پرطرفدار و ارزشمند فجرسپاسی به لیگ هستیم و در این شرایط هیچ شرایط مساعدی نداریم. ما وضعیت روحی خوبی نداریم و فقط شرمنده هواداران خود هستیم.

سرمربی فیریپاسی در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس گفت: علیرغم اینکه پرسپولیس امسال نتوانست قهرمان شود، تیم منسجم فنی از ابتدا تا پایان لیگ سبک و کیفیت داشت. در این شرایطی که همانطور که اشاره کردم به دلیل نداشتن وضعیت روحی مطلوبی که پیش رو داریم، سعی می کنیم با ترکیبی از تیم جوان و با تجربه کل لیگ را با افتخار به پایان برسانیم. علاوه بر این برخی از بازیکنان به دلیل تنش مسابقات و نبود شرایط روحی مساعد در این بازی در کنار ما نیستند.

سراسایی با بیان اینکه مصدومیت های طولانی مدت بازیکنانش کار را سخت می کند، ادامه داد: فرزان دانا را برای این دیدار به دلیل ضربات پنالتی در اختیار نداریم. دست کادر فنی به دلیل مصدومیت طولانی مدت برخی بازیکنان از جمله سیروان گوربانی و محمد قنبری تا حدودی بسته است. مشکل مصدومیت تعدادی از آنها تا آخرین دیدار ادامه داشت اما برای این دیدار یکی دو مصدوم از جمله مهربان و بابایی به شرایط مسابقه رسیدند که استفاده از آن بستگی به شرایط بازی فردا دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید