وضعیت هواشناسی امروز 14 شهریور 1401 / افزایش تدریجی دما در بیشتر نقاط کشور

وضعیت هواشناسی امروز 14 شهریور 1401 / افزایش تدریجی دما در بیشتر نقاط کشور

روز جدید کارشناس سازمان هواشناسی از وضعیت جوی پایدار با افزایش نسبی دما طی پنج روز آینده در اکثر نقاط کشور خبر داد و گفت: دریای عمان تا روز چهارشنبه مواج و مواج خواهد بود.

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز شنبه 5 شهریور و روزهای بعد از آن اعلام کرد و گفت: در پنج روز آینده جوی پایدار با افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق پیش بینی می شود. کشور.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوبی و شرقی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و همچنین ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر شرایط رگبار پراکنده و موقتی وجود دارد.

رفیعی گفت: طی پنج روز آینده نیمه شرقی کشور و همچنین مناطق جنوبی کشور وزش باد شدید موقتی را تجربه می کند که موجب خیزش گرد و خاک در مناطق بالادستی می شود.

وی افزود: در مناطق مرزی غرب و جنوب غرب کشور پدیده مه گرفتگی خواهیم داشت که باعث کاهش کیفیت هوا و دید افقی می شود.

رفیعی ادامه داد: امروز تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج و مواج و از شنبه تا چهارشنبه نواحی شرقی دریای عمان مواج و مواج پیش بینی می شود.

وی درباره وضعیت هوای امروز تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با وزش باد و بیشینه دمای تهران امروز به 31 درجه و فردا به 33 درجه می رسد که دو درجه افزایش دما را در پی خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: حداقل دمای هوا 21 درجه پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید