وعده های رئیس جمهور در زنجان محقق می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه زکات اثر و برکات عبادت دارد، اظهار داشت: زکات باعث کاهش حسد، کینه و دزدی در جامعه می شود.

وی مهمترین هدف امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: امام علی(ع) در امور شخصی و اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امر به معروف جامعه را به هم نزدیک می کند، تصریح کرد: هر چه اعمال خیر در جامعه بیشتر باشد مؤمنان تقویت می شوند.

وی با بیان اینکه تذکر زبانی وظیفه همه است، گفت: نهی از منکر مربوط به حکومت و وظیفه مردم تذکر زبانی است.

آیت الله خاتمی با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهر، ادامه داد: این شهدا از بهترین زحمتکشان نظام اسلامی بودند و عمل و تقوای آنان نمونه است.

وی با بیان اینکه نیاز شدیدی به شهدای رجایی و باهنر که در استان بودند وجود داشت، تصریح کرد: این هفته بهانه ای است تا کارگزاران نظام گزارش کارهای انجام شده را به مردم بدهند و یکی از بهترین کارهاست. این است که 22 نفر از اعضای دولت در استان ها حضور داشتند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه وعده های داده شده در این سفر به شدت رعایت می شود، ابراز داشت: امیدواریم در سفر بعدی رئیس جمهور به زنجان کارهایی که در کوتاه مدت قابل انجام است انجام شود.

وی با بیان اینکه کار جهادی به معنای عبور از موانع است، تصریح کرد: کار جهادی به معنای بی قانونی نیست.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رهبری فرمودند: گزارش کارها را برای امید آفرینی ارائه دهید، گفت: با ارائه گزارش به مردم امید مردم به نظام و دولت افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند: دستاوردهای انقلاب را با انقلاب های دیگر 40 سال بعد مقایسه کنید و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه معاویه 41 سال در سوریه حکومت کرد، تصریح کرد: اولین حرکت اجتماعی امام حسن(ع) رفتن به سوریه بود و با تنبلی حامیان صلح بر امام تحمیل شد.

وی با بیان اینکه شام ​​در سال 61 هجری فتح شد، گفت: فرمانده میدان حضرت زینب کبری (س) بود و بعد از 5 روز ورق برگشت و یزید دروغ گفت من نگفتم حسین را بکش، گفتم سختگیر باش.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام سجاد در سخنانی 86 فضیلت از حضرت علی (ع) را بیان کرد و این به معنای این است که مشکل مردم شام این است که امام را نمی شناسند و افزود: ملک یزید از این سخنرانی به لرزه درآمد.

وی با بیان اینکه هشتم شهریور شصتمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر است، افزود: دنیا بداند که هیچ کشوری به اندازه ایران از تروریسم آسیب ندیده است و همه در کنترل آمریکا و صهیونیسم است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه بعد از انقلاب دشمنی ها با شدت تمام شروع شد، افزود: امام فرمودند مردم ایران در عصر پیامبر(ص) از مردم مدینه بالاتر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید