وقتی این استقلال در یک جمله به پرسپولیس شلیک می کند

وقتی این استقلال در یک جمله به پرسپولیس شلیک می کند

میثم منیعی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد، حتما عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم ها داشته است. این تیم از سایر تیم های رزمی امتیاز گرفته و شرایط بهتری دارد. استقلال از نظر ساختار تیمی و نتایج خوب عمل کرد.

وی در پاسخ به انتقاداتی که به سبک بازی استقلال می شود، تصریح کرد: کسانی که این حرف ها را می زنند باید به این سوال پاسخ دهند که جام می خواهند یا فوتبال زیبا؟ شاگردان مجیدی در سال های اخیر هجومی بازی می کردند اما در دفاع مشکل داشتند. حرف زیاد است. البته اگر استقلال تهاجمی بازی می کرد، برخی می گفتند چرا ساختار دفاعی سخت است. مهم این است که استقلال در صدر جدول است. آنهایی که داغتر از خاکستر هستند هواداران از این تیم لذت ببرند تا آخر فصل قهرمانی استقلال پیدا کند.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به سوالی درباره ضعف شاگردان فرهاد مجیدی گفت: حتی در آسیا.

مانی در واکنش به اعتراض برخی مربیان و بازیکنان از جمله پرسپولیس به حکم گلگهر سیرجان بازیکن گابنی در این پرونده، یادآور شد: الان این حرف ها گفته نمی شود. اگر استقلال در چند فصل اخیر مدیران مناسبی داشت، قهرمان لیگ می شد. کسانی که چنین اظهاراتی می کنند می دانند در سال های اخیر چه خیانت هایی به فوتبال ایران کرده اند تا پرسپولیس را قهرمان کنند. کاری کردند که قداست خیلی چیزها را در فوتبال از بین بردند. در هشت سال حکومت قبلی به خیلی چیزها عادت کرده اند و می خواهند دوباره تکرار شود!

دیدگاهتان را بنویسید