وقتی مربی استقلال ستاره را نجات داد

وقتی مربی استقلال ستاره را نجات داد

صنعت نفت آبادان با گل شروین بزرگ مقابل پدیده سه امتیازی شد. در بازی با گل گهر پیش افتادند و یکی یکی نابود شدند و توانستند پیروز شوند. در بازی با ذوب آهن هم در دقایق پایانی گل زدند و از این طرف تحت فشار بودیم چون در آبادان پیروز نشدیم و به فضل خدا پیروز شدیم.

او در ادامه سه امتیاز را به ثمر رساند و عنوان کرد: این تلاش همه بچه ها بود و خدا خواست من گل بزنم.

وی در خصوص اظهارات آقای علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه از پیروزی صنعت نفت به خصوص گلزنی شروین خوشحال است، گفت: آقای منصوریان به من لطف دارند و من برای ایشان احترام زیادی قائل هستم و شاید ایشان هم این حرف را زد، چون دید که چقدر فشار وارد شده است. زیر پا بودم، چون عده ای انتقادات نابجا می کردند.

وی درباره صحبت های علیرضا منصوریان که پس از انتقاد از یک خبرنگار از عملکرد فنی تیمش دفاع کرد، توضیح داد: فکر نمی کنم این خبرنگار اگر بازی را می دید چنین حرفی نمی زد. حداقل بعد از آن بازی مجبور نبود این حرف را بزند، در بازی های قبلی مقابل تیم های مدعی قهرمانی بازی کردیم و عملکردمان بد نبود، همه ما تحت فشار بودیم و می خواستیم اولین پیروزی را در خانه کسب کنیم وگرنه خیلی خوب بود و نمی دانم چرا این را گفتند.

بزرگ در پایان درباره مسابقه جام حذفی و دیدار مقابل شمش آذر گفت: اگر قسمتی باشد و قوی باشیم امیدوارم صعود کنیم و ببینیم خدا چه می خواهد؟

دیدگاهتان را بنویسید