ویدئوی “ناجی وحدت” مرز مشترک اسلام و مسیحیت را برای جوانان توضیح می دهد

ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784877

کارگردان نماهنگ ایتالیایی-فارسی “ناجی وحدت”:

هوشو گفت: شعر ویدئوی «ناجی وحدت» توسط یک زن مسلمان ایتالیایی سروده شده است تا مرز مسیحیت و اسلام را برای نوجوانان امروزی به وضوح بیان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید کوشو کارگردان نماهنگ ایتالیایی-فارسی منجی وحدت در گفت و گو با صبح توس گفت: مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان رضوی حدود یک سال است که اقدام به تولید نماهنگ برای نوجوانان و کودکان کرده است.

وی افزود: این مجموعه نماهنگ هایی با محوریت مناسبت های مربوط به معصوم (ع) و با محوریت سیره ائمه و معصومین (ع) تولید می کند. هدف اصلی ما این است که چیزهای بهتری در اسلام ببینیم که برای نسل جوان ما کمتر دیده شود.»

کارگردان نماهنگ ایتالیایی-فارسی «ناجی وحدت» خاطرنشان کرد: ارائه محتوا برای نسل جوان سخت ترین کار است زیرا مخاطبان رو به رشد ما با انتخاب های بی پایان در موزیک ویدیوها، انیمیشن ها و سایر محتوای دیجیتالی نیاز دارید. جذب ویدیوهای بی گناه می شود.«بنابراین این محصول باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا توجه این جامعه هدف را به خود جلب کند.

وی افزود: با توجه به محدودیت های پیش تولید و هزینه های پخش در شبکه های مختلف و اطمینان از کیفیت بالا راه های گمشده زیادی پیش روی ما خواهد ماند.

خوشخو تاکید کرد: برای ساخت هر یک از ویدئوها حدود 100 ساعت جلسه مفهومی و نظرسنجی جمعی انجام می شود تا بهترین بازخورد از مخاطبان گرفته شود.

وی افزود: برای هر کلیپ مرتبط با معصوم، چون فیلمبرداری آن برای بازسازی زندگی ائمه معصومین سخت است، سعی می کنیم داستانی در رابطه با به تصویر کشیدن ویژگی بارز این امام برای نسل نوجوان، ویژگی ها بسازیم. بر معصوم (ع)».

وجه تمایز امام حسن عسگری (ع) این بود که همسرش ایتالیایی و مسیحی بود که اسلام آورد و بر اساس خوابی که دید با این امام بزرگوار ازدواج کرد، لذا توجه به این موضوع مرز مشترک اسلام و اسلام را آشکار می کند. مسیحیت برای مسیحیان و شیعیان.

وی افزود: شعر موجود در نماهنگ “ناجی وحدت” توسط یک زن مسلمان ایتالیایی سروده شده است تا به وضوح وجوه مشترک مسیحیت و اسلام را برای نوجوانان امروزی توضیح دهد.

مصطفی شریف روحانی، مدیر تولید نماهنگ فارسی-ایتالیایی «ناجی وحدت» در گفت و گو با صبح توس درباره نحوه انتخاب متن و شعر این موزیک ویدیو گفت: در قالب آثاری مناسب، ما توانستند به صورت موضوعی ویدئویی برای 10 امام معصوم منتشر کنند.

وی افزود: بیشتر ویدیوهای تولید شده توسط گروه هنری ما داستانی است چرا که برای انتقال محتوا به مردم باید به طور کامل به موضوع پرداخته شود.

شریف روحانی خاطرنشان می کند: بنا به گفته حجت الاسلام علیرضا پناهیان در خصوص اروپایی بودن مادر امام زمان (عج) مقرر شد حقانیت اسلام را تسلیم کرده و با سایر کشورها، فرهنگ ها و جوامع ارتباط برقرار کرده و پیامی به اسلام ناب محمدی برسانیم. ، این ویدیو باید ساخته شود.

وی افزود: روند ارتباط با یک جوان ایتالیایی مقیم رم برای هماهنگی شعر و تک خوانی به زبان ایتالیایی حدود دو ماه به طول انجامید.

مدیر تولید نماهنگ ایتالیایی-فارسی منجی وحدت گفت: نکته مهم در این موزیک ویدیو این است که هیچ یک از بازیگران استفاده شده در این موزیک ملیت غیرواقعی ندارند و همه جوانانی که کلیپ هایشان توسط حزب خودشان استفاده می شود. با ما تماس گرفته است.”

وی افزود: رکن اصلی و ضروری برای ارتقای کیفیت فیلم های تولیدی در بحث ایجاد انگیزه و ایده قوی است تا بتوان با کمی خلاقیت تجهیزات لازم تصویربرداری و ضبط را فراهم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید