پارک آبی ایرانی در مشهد و بهترین هیجانات آبی


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883157

سلام صبح بخیر. خواهشمند است در صورت امکان این گزارش امروز چهارشنبه 22/04/1301 منتشر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مشهد یکی از شهرهای پرطرفدار برای گردشگران داخلی و خارجی در ایران است، مشهد علاوه بر اماکن زیارتی، مکان‌های جالبی مانند مسجد گوهرشاد، موزه، کتابخانه، حوزه‌های علمیه، قبرستان‌ها، آثار تاریخی و روستاهای تاریخی دارد.. در کنار گشت و گذار در اماکن تاریخی شهر زیبای مشهد، می توانید به بیرون از منزل نیز بروید و تفریح ​​کنید، یکی از مکان هایی که در تابستان می توانید در مشهد به آن بروید پارک آبی ایرانیان است..


images 1657712196 خبر خاکستری


پارک آبی ایرانیان در مشهد


آشنایی با پارک آبی ایرانی در مشهد


اگر می خواهید یک روز هیجان انگیز را در مشهد سپری کنید، پارک آبی ایرانیان را به شما پیشنهاد می کنیم. پارک آبی ایران در مشهد یکی از بهترین پارک های آبی ایران است. این پارک یک پارک سرپوشیده است و در روزهای مختلف برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. این پارک دارای حجم عظیمی از سرسره های آبی، رودخانه های آبی، استخر موج و استخر کودکان است.. این پارک آبی رستوران های مختلفی نیز دارد. این پارک بزرگترین پارک آبی ساخته شده در ایران، پارک آبی ایران زمینی است 8 هزار متر مربع واقع شده و شامل 13 سرسره آبی، زمین بازی، 4 استخر آب است.


تفریح ​​در پارک آبی ایرانیان در مشهد


پارک آبی مشهد دارای فعالیت های متنوع و هیجان انگیز برای تمامی سنین است، همچنین هم خانم ها و هم آقایان می توانند در فصول مختلف هفته از این پارک آبی استفاده کنند..


سوراخ فضایی


فضای چاله در واقع یک بازی پارک آبی است که طرفداران زیادی دارد، چاله فضایی پارک آبی ایران مانند سایر مجموعه های آبی است با این تفاوت که اندازه آن کمی بزرگتر است.. این بازی یک اسلاید چند قسمتی است. قسمت اول این است که وارد یک تونل طولانی می شوید و با نیروی آب وارد یک حوضچه دایره ای می شوید و با جریان آب در آن در حرکات دایره ای می چرخید و در نهایت با سرعت از سوراخ خود را به داخل استخر می اندازید.. این فرآیند با سرعت بالا و با هیجان زیاد انجام می شود.


یک رودخانه پر سر و صدا


بازی رودخانه خروشان یکی از جذاب ترین بازی های پارک آبی ایران است، این رودخانه مانند امواج دریا بازسازی شده و حس دلپذیر امواج دریا را به شما القا می کند.. ارتفاع برخی از این امواج تا 5 متر می توانید با وسایل لازم مانند مایو، عینک و کلاه وارد این رودخانه شوید.


سرسره در پارک آبی ایران


این پارک آبی دارای سرسره های سرعتی و سرسره های آهسته است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. این سرسره ها به گونه ای طراحی شده اند که مانند کوه دارای فراز و نشیب هستند. اسلاید U یکی از اسلایدهای مهیج و جذاب است، این اسلاید مشابه U در زبان انگلیسی طراحی شده است.. و با نشستن روی لوله با فشار آب به صورت تکی و گروهی بالا و پایین میروید.


سرسره سقوط آزاد پارک آبی ایرانیان


سرسره های سقوط آزاد فقط برای افرادی مناسب است که جسارت بالایی دارند، اگر شما هم جزو کسانی هستید که از ارتفاع می ترسند و مشکلات عصبی، قلبی و تنفسی دارند اصلا از این بازی استفاده نکنید..


زمین بازی برای کودکان


یکی از دغدغه های والدین هنگام رفتن به پارک آبی یا استخر این است که بچه ها هم بتوانند به آن مکان بروند و بازی کنند.. پارک آبی ایرانیان در مشهد این فرصت را برای کودکان و والدین فراهم کرد تا در محیطی شاد و امن با یکدیگر بازی و تفریح ​​کنند.. از محیط بازی کودکان در پارک آبی می توان به سرسره های مارپیچ، سرسره هایی با شیب ملایم، استخر کم عمق مناسب برای کودکان و همچنین وجود ناجی غریق برای کودکان اشاره کرد..


images 1657712199 خبر خاکستری


تاسیسات پارک آبی ایران


تاسیسات پارک آبی ایران


پارک ایرانیان مشهد علاوه بر بازی های مهیج امکانات دیگری نیز دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.:


حمام ترکی


حمام ترکی یکی از محبوب ترین گزینه ها برای آرامش و پاکسازی پوست است. مراحل حمام ترکی به این صورت است که ابتدا تمام بدن شما توسط یک ماساژور حرفه ای با فوم و صابون ماساژ داده می شود و سپس دوباره شسته شده و ماساژ داده می شود که باعث نرمی پوست می شود.. با ماساژ و حمام ترکی تمام خستگی از بدن شما برطرف می شود، فضای داخلی حمام پر از بخار، حرارت مناسب و روغن های مخصوص است.. در این سرویس بهداشتی از وسایل دور ریختنی مانند حوله، کیف، آب سفید، شامپو و صابون مخصوص برای هر فرد استفاده می شود..


سونا و جکوزی در پارک آبی ایران


استفاده از سونا و جکوزی فواید زیادی دارد، از جمله درمان بیماری های قلبی عروقی، کاهش درد غضروف و مفاصل، رفع چین و چروک پوست، چربی سوزی، دفع سموم از بدن و… خوب. این مجموعه دارای فضای حرفه ای و کاملی از سونای بخار، سونای خشک و جکوزی برای بازدیدکنندگان این مجموعه می باشد..


بهترین زمان استفاده از سونا و جکوزی 5 در حالی که 15 این مجموعه پارک آبی دارای جکوزی سرد و گرم است. یکی از فواید وان آب گرم تسکین گرفتگی و اسپاسم عضلانی است. و جکوزی با آب سرد نیز برای تسکین سردرد، کنترل دمای بدن، تقویت سیستم ایمنی، واریس، فشار خون و … مفید است..


سالن ماساژ


یکی دیگر از امکانات ویژه پارک آبی ایرانیان، سالن های ماساژ حرفه ای است. در این سالن ها می توانید خستگی خود را برطرف کرده و به پوست خود طراوت و زیبایی ببخشید. شما می توانید انواع ماساژ سوئدی، تایلندی، ماساژ شمع، ماساژ سنگ و سایر ماساژها را از تیم متخصص ماساژ در سالن ماساژ پارک آبی ایرانیان امتحان کنید..


تناسب اندام


پارک آبی ایران در مشهد نیز دارای سالن های ورزشی مجهز و حرفه ای است که ورزشکاران می توانند از تجهیزات مدرن و مدرن در این سالن استفاده کنند.. مربیان حرفه ای زیادی در این باشگاه حضور دارند و می توانید با پرداخت هزینه از برنامه تمرینی و آموزش حرفه ای بهره مند شوید..


سینمای پنج بعدی


سینمای پنج بعدی از دیگر امکانات این مجموعه تفریحی در مشهد در سینما است 5 سپس می توانید با استفاده از عینک های مخصوص و حرکت صندلی ها و ضربه ای که به صندلی وارد می شود خود را در آن مکان تصور کنید..صداهای سه بعدی که در اطراف شنیده می شوند به طبیعی بودن این بازی بسیار می افزایند. این ویژگی ها باعث می شود که در فیلم غرق شوید 5 نفر بعدی باشید.


رستوران و کافه مجموعه پارک آبی ایرانیان


برای راحتی بازدیدکنندگان از شهرهای دیگر مانند شیراز پرواز شیراز به مشهد این مجموعه حرفه ای به بررسی رستوران ها و کافه های مختلفی می پردازد که می توانید بدون خروج از مجموعه پارک آبی ایرانیان از غذاها و نوشیدنی های رستوران مجموعه خریداری کرده و لذت ببرید.. در مورد بهداشت مواد اولیه این رستوران ها باید بگوییم که این مکان دارای یک بخش بهداشتی است که به طور مرتب مواد مصرفی آنها را زیر نظر دارد..


کافه های این مجموعه نیز بسیار زیبا هستند و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به مهمانان ارائه می دهند، همچنین می توانید انواع دسرها و کیک های خوشمزه را در این مجموعه امتحان کنید..


جلسات پارک آبی ایرانیان در مشهد


پارک آبی ایرانیان جلسات جداگانه ای برای بانوان و آقایان دارد. ساعت کاری پارک آبی ایران در مشهد ویژه آقایان در روزهای فرد و جمعه 2 بعد از ظهر به 9 شب است و خورشيد زنان، روزهاي ساعت است 2 بعد از ظهر به 9 الان شبه.


قوانین پارک آبی ایرانیان مشهد


برای رفتن به پارک آبی ایرانیان باید قوانین و مقرراتی را رعایت کنید که در زیر به برخی از این قوانین اشاره می کنیم.:


  • ورود افراد زیر 3 ورود به پارک آبی ایران ممنوع است.


  • زنان باردار با عذر شرعی اجازه استفاده از مجموعه پارک آبی ایران را ندارند.


  • آوردن وسایل شخصی مانند موبایل، جواهرات، اقلام گران قیمت به داخل مجموعه ممنوع است، قبل از ورود باید آنها را تحویل دهید..


  • ورود غذا و نوشیدنی به مجموعه پارک آبی ایران ممنوع است.


  • مردم باید لباس شنا، کلاه و عینک شنا به همراه داشته باشند یا از فروشگاه های لوازم ورزشی خریداری کنند..


images 1657712201 خبر خاکستری


مکان های نزدیک ایرانیان در مشهد


مکان های نزدیک ایرانیان در مشهد


در اطراف مجموعه پارک آبی ایرانیان مشهد می توانید به مراکز خرید مجلل در تقاطع مخابراتی رفته و انواع پوشاک با برندهای معتبر را خریداری کنید.. همچنین می توانید به پارک مینیاتوری مشهد که در نزدیکی پارک آبی ایرانیان قرار دارد بروید و انواع مکان های دیدنی ایران را به صورت مینیاتوری ببینید.. یک باغ گل در دوردست 6 کیلومتر، آرامگاه نادرشاه افشار در فاصله 14 کیلومتر، پارک مسجد گوهرشاد به فاصله 14 کیلومتر است.


چگونه به پارک آبی ایران در مشهد برویم؟


این مجموعه در باله حجاب مشهد واقع شده است، دسترسی به آن بسیار آسان است. برای رفتن به پارک آبی ایران باید به بزرگراه امام علی (ع) بروید و سپس تابلوها را دنبال کنید تا به پارک آبی ایران برسید..


آدرس پارک آبی ایرانیان در مشهد: مشهد، بزرگراه امام علی، نبش بلوار حجاب، نبش بلوار حجاب 8پارک آبی ایران


شماره تماس پارک آبی ایران :36632101-051


قیمت بلیط پارک آبی مشهد: قیمت بلیط پارک ایرانیان مشهد برای هر نفر 25 اونم هزار تومن.


برای خرید بلیط ایرانیان مشهد می توانید بلیط پارک آبی ایرانی را به صورت آنلاین خریداری کنید و قیمت بلیط پارک آبی ایرانیان مشهد را به صورت آنلاین مشاهده کنید..


خلاصه مقاله


دانستن در مورد بلیط هواپیما گرگان مشهد و بلیط هواپیما اردبیل مشهد به سایت تریپ بروید و به روزترین قیمت بلیط را با قیمت پایین دریافت کنید. سیستم رزرو سفر به شما کمک می کند تا به راحتی کرایه را اضافه کنید یک بلیط داخلی به قیمت پروازسلام خارجی به عنوان بلیط استانبول و بلیط استانبول به تهران و همچنین تورهای لحظه آخری از احتمالات مطلع شوید پرواز و کرایه آی تی مزیت – فایده – سود – منفعت. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود و مناسب ترین آنها دسترسی خواهید داشت تور خارج از کشور پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت برای پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط های هواپیمایی منشور و رزرو بلیط هواپیما چارتر و سیستم کلیه خطوط هوایی با سیستم مسافرتی (www.trip.ir) سریع و آسان را تجربه کنید.


منبع:مسافرت رفتن|www.trip.ir

دیدگاهتان را بنویسید