پایان صلح هفت ماهه؛ یک شوک برای استقلال و یک هشدار برای ساپینتو

پایان صلح هفت ماهه؛  یک شوک برای استقلال و یک هشدار برای ساپینتو

تیم سپاهان اصفهان در اولین دیدار از بیست و دومین دوره لیگ برتر ایران و در حساس ترین دیدار این هفته موفق شد با دو گل استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
استقلالی ها که در یک فصل بدون شکست و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد این بازی شده بودند، در نیمه اول نسبتا برتر از حریف به نظر می رسیدند، اما فوتبال حساب شده شاگردان مورایس در نیمه دوم شاهد شکست ساپینتو و دوستانش بود. هفته اول لیگ برتر چه بود؟
سیدحسین حسینی که فصل گذشته در لیگ برتر بازی های خوبی داشت علاوه بر پایان دادن به شکست ناپذیری آبی ها در این بازی، پس از هفت ماه دو بار دروازه خود را در یک بازی باز دید. آخرین باری که آبی ها بیش از یک بار دروازه خود را در لیگ برتر باز دیده بودند آذرماه سال گذشته بود که با نتیجه 3 بر 2 مقابل مس رفسنجان به برتری رسیدند و نکته قابل توجه اینکه این تیم در بازی های این فصل بیش از یک گل دریافت کرده است. .

استقلال که فصل گذشته با اتکا به خط دفاعی مستحکم خود توانست با رکوردی عالی به عنوان قهرمانی دست یابد، در دفاعی متزلزل مقابل سپاهان ظاهر شد و ساپینتو خوش شانس بود که بیش از دو بار دروازه تیمش را باز نشد. باید منتظر ماند و دید با بازگشت مرادمند به خط دفاعی استقلال، آیا نظم و انضباط و مقاومت به خط دفاعی استقلال برمی گردد یا خیر و ساپینتو بار دیگر تیمش را با سه ترکیب دفاعی به میدان خواهد فرستاد یا با بازگشت حردانی، ترکیب خط دفاعی استقلال آیا به سیستم چهار نفره روی می آورد؟ سیستمی که در رابطه با کارنامه سرمربی پرتغالی استقلال موثرتر به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید