پایان ماه عسل فرهاد مجیدی در استقلال

استقلال و فرهاد مجیدی روزهای سختی را پشت سر می گذارند. این تیم 5 هفته است که در لیگ برتر فوتبال ایران پیروز نشده و 5 بازی اخیر لیگ برتر را به طرز عجیبی به تساوی کشانده است. تساوی های زیاد باعث شد استقلال از بالای جدول فاصله بگیرد و به رده ششم جدول رده بندی سقوط کند.

اگرچه اختلاف امتیاز استقلال با بهترین تیم جدول تا اینجا زیاد نیست و جای نگرانی نیست، اما شاید شرایط استقلال سخت تر از اتفاقی باشد که امروز در حال رخ دادن است. ماجرا از این قرار است که استقلال از روزهای خوب اول فصلش که سه برد متوالی داشت فاصله گرفت و حالا به دیدارهای سخت لیگ برتر رسید. بعد از دربی که فرهاد مجیدی و شاگردانش با تساوی بدون گل به پایان رسید، در 5 دیدار بعدی استقلال در لیگ برتر، این تیم تنها یک بازی ساده روی کاغذ دارد و بقیه دیدارها سخت است.

جدال فردا با پیکان آغاز روزهای سخت استقلال است؛ بعد از پیکان استقلال باید به ترتیب مقابل سپاهان، پدیده، آلومینیوم اراک و فولاد در لیگ برتر قرار بگیرند که به غیر از پدیده مشخصا همگی دیدارهای مهم و سختی برای شاگردان فرهاد مجیدی هستند. البته بعد از بازی با فولاد نوبت به دیدار مس رفسنجان می رسد که چندان هم ساده به نظر نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید