پایگاه های بسیج محلات در قالب طرح محلات اسلامی احیا می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی روز شنبه همزمان با اولین روز از هفته بزرگداشت بسیج در همایش معتمدین، ریش سفیدان و اصحاب مساجد برای تحقق محله اسلامی در سنندج اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های موجود در محلات می تواند آسیب های اجتماعی را کاهش دهد. پیدا کردن

وی افزود: هدف از تشکیل محله اسلامی، فراهم آوردن شرایط مناسب با استفاده از ظرفیت بسیج برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: باید از ظرفیت خیران برای کاهش مشکلات مردم محلات استفاده کرد و این مهم و قابل اجرا توسط محلات اسلامی است.

498ca964 2072 4256 bf2d 21f059b16d33 خبر خاکستری

سردار حسینی تاکید کرد: پایگاه های مقاومت ما مانند دهه 60 باید حلال همه مشکلات محلات باشد و این جایگاه احیا شود.

وی افزود: انتظار داریم پایگاه های بسیج مشارکت بیشتری داشته باشند و جوانان بیشتری در این پایگاه ها حضور داشته باشند و به شورای محله کمک کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج موهبتی الهی است که به مردم ایران داده شده و عامل تحکیم وحدت اجتماعی و مایه افتخار انقلاب است.

سردار حسینی افزود: بسیج در هر جایی که نیاز باشد حضور دارد و باید زمانی از سال را برای تجلیل از بسیجی نمونه که برای خدمت به مردم تلاش می کنند تعیین کنیم، از این رو برنامه های هفته بسیج برای آن مهم است.

ac0bd6e7 6654 461f 9d9d ceb9d42dd844 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: بسی در امنیت کشور، در توسعه فرهنگ انقلابی و تعمیق معنویت و حضور جوانان در مساجد موثر بوده و این بار باید با عزت روزافزون ادامه دهد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم دولت انقلابی با انتخاب مدیران خوب و شایسته بتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد و اکثر مشکلات مردم را حل کند مردم را راحت تر کنید.”

e4f10c80 6b31 4cf3 bb0a 960211ce34f0 خبر خاکستری

سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنندج نیز در این همایش گفت: سازمان بسیج با تفکر بسیج متفاوت است و سازمان بسیج در خدمت آن تفکر بود.

وی افزود: هرکس دلش برای اسلام باشد بسیجی است و داشتن سابقه در سازمان بسیج الزامی نیست.

سرهنگ عسکری گفت: محدودیت برای بسیج معنا ندارد و تفکر بسیج باید در همه عرصه ها منعکس شود.

وی افزود: امسال برنامه های هفته یادواره بسیج با شعار بسیج بخشی از مردم برگزار می شود، لذا نیازمند نگاه به این مهم و نقش آفرینی و خدمت به جامعه در کنار مردم هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج از برگزاری 30 برنامه با 704 برنامه در فضای واقعی و 24 برنامه با 102 برنامه در فضای مجازی در هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان خبر داد.

e9786400 692c 4aaf 80ae 9c5a726deae3 خبر خاکستری

ماموستا هادمی سرپرست بخشداری اسلامی بهاران نیز به تشریح فعالیت های انجام شده در این منطقه پرداخت و خواستار حمایت بیشتر دستگاه های اجرایی شوراهای نواحی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید