پدینگتون به پرو می رود/ معرفی کارگردان و نام فیلم سوم


زمان: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856182

قسمت سوم داستان خرس پدینگتون با عنوان «پدینگتون در پرو» به کارگردانی دوگال ویلسون ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ویلسون که جوایزی را برای موزیک ویدیوها و آگهی های تبلیغاتی خود دریافت کرد، اولین فیلم بلند خود را در نقش پل کینگ که کارگردانی دو قسمت قبلی بود، انجام داد. کینگ در حال حاضر مشغول ساخت «وانکا» به عنوان پیش درآمد «چارلی و کارخانه شکلات سازی» با بازی تیموتی شالامی برای برادران وارنر است.

فیلمبرداری «پدینگتون در پرو» از سال 2023 در لندن و پرو آغاز می شود. پرو زادگاه پدینگتون است که قبلاً به لندن سفر کرده بود و در آنجا برای ماجراجویی برنامه ریزی کرده بود.

کینگ از این که ویلسون مسئولیت این کار را بر عهده گرفت خوشحال بود و گفت که پس از 10 سال کار روی فیلم، احساس می کرد به طرز عجیبی از خرس کوچک محافظت می شود.

ویلسون همچنین گفت که طرفدار دو قسمت اول است و از ادامه داستان «پدینگتون» بسیار خوشحال است (اگر نگوییم کمی ترسیده است).

او ساخت این فیلم را یک مسئولیت بزرگ توصیف کرد و گفت که تمام تلاش خود را می کند تا فیلمی بسازد که عشق مردم به این خرس بسیار خاص را ارج بگذارد.

کینگ که داستان را با تهیه کنندگان فیلم های قبلی پدینگتون نوشته است، تهیه کننده این فیلم خواهد بود. فیلمنامه را نیز مارک برتون، جان فاستر و جیمز لامونت نوشته اند.

هیچ چیزی در مورد بازیگران و داستان فیلم سوم فاش نشده است، اما بن ویشا در حال حاضر صداپیشه Paddington the Bear است.

فیلم‌های پدینگتون بیش از 500 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته‌اند که قسمت اول Raton Tomatoes 97 درصد و قسمت دوم 99 درصد است.

پدینگتون اخیراً در جشن تولد 70 سالگی ملکه با او نشسته بود.

اگرچه ویلسون هرگز یک فیلم هالیوود را کارگردانی نکرد، اما در دنیای تجارت و در موزیک ویدیوها فعال بود. او با برندهای معروفی مانند اپل و ایکیا کار کرده و برای هنرمندانی چون کلدپلی نماهنگ ساخته است. ویلسون نامزد انجمن کارگردانان آمریکا (DGA) و جایزه گرمی شد و تبلیغات پارالمپیک او برنده کن کن لاینز شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید