پرداخت نیمی از بدهی 400 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی با وجود حاشیه سازی


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887362

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از پرداخت نزدیک به 200 میلیارد تومان بدهی دانشگاه در دوران تصدی خود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و درمان استان کوگیلویه بویراحمد که با بدهی 400 میلیارد تومانی این دانشگاه را تصاحب کرده بود، امروز با انتشار مطلبی از پرداخت نزدیک به 200 میلیارد تومان خبر داد. تومان از بدهی دانشگاه در دوران تصدی وی.

گلم نژاد با اعلام این خبر گفت: با رایزنی ها و پیگیری های گسترده در وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه کشور، منابع مالی خوبی برای پرداخت مطالبات پزشکان و کادر درمانی و همچنین پرداخت تخصیص یافت. مطالبات بدهکاران شرکت های دارویی از بیمارستان ها که بخشی از آن به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی پرداخت شده و بخشی دیگر نیز به زودی پرداخت می شود.

وی پرداخت مطالبات شرکت های دارویی به بیمارستان ها مطابق با اجرای طرح دارویی را عملیات اساسی اقتصاد دارویی می داند و آن را برای ساماندهی شرکت های دارویی داخلی و افزایش ظرفیت تولید داخلی بسیار موثر می داند. .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قریب به 200 میلیارد تومان از وزارت بهداشت این دانشگاه برای پرداخت بخشی از نیازمندی های کادر پرتلاش بهداشتی و درمانی و همچنین بدهی درمانی بیمارستان ها اختصاص داد و روح تازه ای دمید. به اقتدار نظام سلامت و پزشکی استان و حمایت و تشویق پرسنل بهداشتی و درمانی در محیط زیست در موج هفتم کرونا است.

گلم نژاد در پایان گفت: با توجه به فرسوده بودن زیرساخت های بهداشتی و درمانی، کمبود امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی و همچنین فضاهای فیزیکی در استان به ویژه در مناطق کم برخوردار، همه مسئولان، نهادها، موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد برای توسعه نظام سلامت استان نیازمند کمک است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید