پرداخت 90 درصد هزینه های ناباروری/ محرومان کد ملی مشمول بیمه سلامت می شوند


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812066

رئیس بیمه سلامت 90 درصد از هزینه های ناباروری را بیمه سلامت پرداخت می کند و گفت: تمام هزینه های ناباروری حتی اگر تحت پوشش مراکز درمانی نباشد یا تامین اجتماعی باشد، توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، سید محمد حسینی رئیس بیمه سلامت استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیمه افراد کم درآمد و حاشیه نشین برنامه هایی را در این زمینه آغاز کرده است. او انجام داد.

حسینی با بیان اینکه این امر باید توسط بیمه سلامت و با همکاری دستگاه های مختلف بیمه ای برای حاشیه نشینان انجام شود، افزود: با بازدید تدریجی از مناطق فقیرنشین و حاشیه نشین شهرهای استان سمنان افراد دارای کد ملی ایران مشمول بیمه سلامت می شوند. آنها قرار خواهند گرفت تا در بحث درمان این افراد مشکلی ایجاد نشود.

رئیس بیمه سلامت استان سمنان با اشاره به اینکه همه مردم ایران می توانند از بیمه سلامت بهره مند شوند، تصریح کرد: افرادی که کد ملی ایرانی دارند و تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند می توانند از مزایای بیمه سلامت بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح بیمه افراد کم درآمد و حاشیه نشین کلید خورده است، تصریح کرد: با راه اندازی این طرح تاکنون بیش از 174 نفر از این افراد شناسایی و بیمه شده اند که با ادامه فعالیت این تعداد افزایش خواهد یافت.

حسینی ثبت نام و دریافت خدمات درمانی بیمه سلامت را رایگان اعلام کرد و گفت: همه افراد در صندوق بیمه همگانی حضور خواهند داشت و با مراجعه به پزشک خانواده و در صورت نیاز با پزشک متخصص، می توانند از خدمات درمانی استفاده کنند. توصیه نامه. «به این افراد داده خواهد شد.

رئیس بیمه سلامت استان سمنان با بیان اینکه در صورت نیاز به درمان اورژانسی باید به مراکز تحت پوشش مراجعه کرد، خاطرنشان کرد: تمامی مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیز تحت پوشش بیمه سلامت هستند بنابراین مردم می توانند به این مراکز در مواقع اضطراری مراجعه و از خدمات پزشکی استفاده کنند.

وی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در مناطق کم برخوردار گفت: با توجه به آسیب های موجود مردم برای ثبت نام بیمه سلامت مراجعه نمی کنند و به دلیل ترس موجود اطلاعات لازم را به کارشناسان ارائه نمی کنند. برای امداد و بهزیستی تلاش می کنیم سرعت کار را افزایش دهیم.

حسینی بابیان اینکه بیمه سلامت سمنان در پرداخت هزینه های بیمه به مراکز درمانی و داروخانه ها پیشتاز است، بیان کرد: تمامی پرداخت های لازم به صورت مرحله ای انجام می شود و بیمه سلامت از همه بیمه ها بهتر است.

رئیس بیمه سلامت از پرداخت 90 درصد هزینه های ناباروری توسط بیمه سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: تمامی هزینه های ناباروری حتی اگر تحت پوشش مراکز درمانی نباشد و یا دارای بیمه تامین اجتماعی نباشد توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید