پرسپولیسی مثل کوه پشت اسکوچیچ ایستاد

پرسپولیسی مثل کوه پشت اسکوچیچ ایستاد

محمد مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید.

* همانطور که می بینید لبنان تیم بسیار خوبی بود و اشتباه بزرگی بود که این تیم را ضعیف بدانیم. در زمان خود ما یک بار با این تیم مساوی کردیم و در همان زمان به این تیم باختیم. امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل سوریه پیروز شویم و یکی از تیم های راه یافته به جام جهانی 2022 باشیم.

* قبلا هم گفته بودم که چیز خاصی نیست و اسکوچیچ صحبت هایی داشت و طارمی هم نظرش را اعلام کرد. شاید دخالت و شیطنت باعث این کار شده باشد.

* در ابتدا با سرمربی اسکوچیچ در تیم ملی مخالف بودم اما وقتی نتایج را می بینیم باید تصور کنیم که عملکرد او خوب بوده است و اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کند، سرمربی حق دارد در جام جهانی باشد. نیمکت تیم ملی ایران .

* ماجرای شاهرودی متفاوت بود. وقتی به تمرین آمدم گفتم لباس بپوشید و بروید. سعداوی زنگ زد و عذرخواهی کرد که گفت نیازی به عذرخواهی نیست، چون شخصیت مردم را نباید له کرد اما شاهرودی این کار را نکرد. البته عذرخواهی نکردم بلکه خواستم زنگ بزند و توضیح بدهد.

* شما اینقدر لجبازید چرا وقتی مهدی رحمتی سرمربی سابق تیم ملی و هادی عقیلی از تیم ملی حذف شدند یا سیدجلال حق حضور در لیست تیم ملی در سفر تیم ملی را داشت این سوالات را دنبال نکردید. جام جهانی روسیه؟

دیدگاهتان را بنویسید