پرسپولیس در چه پست هایی به بازیکن نیاز دارد؟

قرمزها که فصل را با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به پایان رساندند و حالا هم قهرمان سوپرجام شده اند، برای موفقیت در لیگ قهرمانان تلاش می کنند و می خواهند در قهرمانی آسیا تیم بسازند.

روسای باشگاه از سرمربی تیم انتظار دارند تا لیست تقویتی خود را به تیم ارائه دهد تا به خواسته او عمل کند. در این زمینه مذاکرات غیررسمی با برخی افراد انجام شده است که توافق و حضور نهایی این افراد به نظر سرمربی برمی گردد. با این حال پرسپولیس در برخی پست ها به بازیکنان نیاز دارد و اولویت باشگاه تقویت این خطوط است.

اول اینکه جذب دو مهاجم درجه یک در دستور کار پرسپولیس برای حل مشکل گلزنی این تیم برای فصل آینده است. این تیم بازیکنانی مانند عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را در خط حمله دارد، اما دو مهاجم دیگر به ترکیب اضافه خواهند شد که احتمالا یکی از آنها جانشین لئاندرو مهاجم برزیلی خواهد شد. شیخ دیابات نیز از شاگردان گل محمدی جدا شد.

در پست هافبک دفاعی پرسپولیس؛ کمال سغدنیا سینا اسدبیگی و میلاد سرلک را در اختیار دارد و سرلک می تواند به لیگ های خلیج فارس برود. به همین دلیل جذب جایگزین در دستور کار قرار گرفته است. طراح و هافبک هجومی از دیگر اولویت های پرسپولیس است.

دفاع چپ و دفاع راست از دیگر نقاطی هستند که پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان در این پست ها است. دفاع چپ کلاسیک و پشتیبان دانیال اسماعیلی فر.

دیدگاهتان را بنویسید