پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

تیم نساجی مازندران موفق شد در هفته نهم لیگ برتر شگفتی ساز شود و گل گهر سیرجان را شکست دهد. جواد منافی مربی تیم نساجی مازندران در این خصوص به خبروشی گفت: صادقانه باید بگویم در سیرجان بازی سخت و پر استرسی انجام دادیم. امیر کالا نویی تیم بسیار خوبی ساخته که تهاجمی و جذاب بازی می کند. همچنین می دانستیم با چه تیمی و با چه مربی باتجربه ای بازی خواهیم کرد. از این رو ضمن آنالیز بازی قبلی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان، با استراتژی مناسب حمید مطهری وارد این دیدار شدیم.

وی ادامه داد: قبل از شروع بازی و در جلسه فنی حمید مطهری که به جرات می توانم بگویم آینده مربیگری ایران است با بچه ها صحبت کرد. وی تاکید کرد: رمز موفقیت در بازی با سران لیگ برتر تا پایان هفته هشتم مبارزه و تمرکز کامل است. الحق و الانصاف هر دو بچه این تیم به موقع گلزنی کردند و تا پایان بازی سخت جنگیدند. همچنین بیش از هر چیز تمرکز بچه ها روی بازی و دفاع کافی و کامل بود، به خصوص در پایان نیمه دوم که گل گهر بازیکنان بلند قامت خود را به زمین فرستاد، ما خیلی خوب دفاع کردیم.

منافی افزود: این پیروزی شیرین خارج از خانه محصول اتحاد و همبستگی همه اعضای تیم بود و همچنین از میزبانی تیم خوب گل گهر سیرجان و دوست و همبازی قدیمی ام در این تیم قدردانی می کنم. تیم ملی. امیر قلعه نویی.” ما فوتبال و مسابقه را تمام کرده ایم. یکی می برد، یکی می بازد، اما احترام و معرفت باقی است. باشگاه گل گهر و سرمربی این تیم نشان داده اند که اخلاق و دانش برای آنها ارزش زیادی دارد. آنها و این قابل ستایش است.

سرمربی نساجی مازندران درباره عملکرد خوب این تیم بعد از تعطیلی لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی در اتریش، گفت: متاسفانه مقابل استقلال با انواع بدشانسی ها مواجه شدیم و به نوعی غافلگیر شدیم. یک گل زودهنگام، یک پنالتی یا 10 نفره شدن و مصدومیت دو بازیکن کلیدی در جریان بازی از جمله بدشانسی هایی بود که شکست تلخی را مقابل استقلال متحمل شدیم. بعد از این شکست لیگ تعطیل شد و شاید فرصت خوبی به دست آوردیم تا روی نقاط ضعف خود در تمرینات کار کنیم. خوشبختانه از استقلال 3 بازی است که گل نزدیم و 2 برد و یک تساوی داریم که این 7 امتیاز را بسیار ارزشمند کرده است. امیدواریم بتوانیم این روند خوب را حفظ کرده و دل هواداران نساجی مازندران را شاد کنیم.

دستیار مازندرانی حمید مطهری در نساجی در خصوص دیدار آتی این تیم مقابل خوزستان نیز خاطرنشان کرد: باشگاه فوتبال خوزستان جزو 8 تیم برتر آسیا است که کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. این تیم یکی از مدعیان لیگ برتر است که قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود اما من به اتحاد، همدلی و خودباوری بازیکنان و اعضای تیم نساجی مازندران اعتقاد دارم. این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می شود و هدف تیم نساجی مازندران کسب یک نتیجه خوب در ورزشگاه خانگی است که امیدوارم بتوانیم مقابل تیم محترم فوتبال خوزستان به نتیجه برسیم.

مدافع چپ سابق پرسپولیس درباره مدیریت این تیم و دوست صمیمی خود یحیی گل محمدی گفت: معتقدم پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر را دارد. این تیم نقاط ضعف سال گذشته به خصوص دریافت گل های زیاد را برطرف کرده و حالا در پایان 9 هفته لیگ برتر کمترین گل را به ثمر رسانده است. البته استقلال تهران، سپاهان اصفهان، گل گهر و حتی فوتبال خوزستان می توانند حریفان سرسختی برای پرسپولیس باشند اما شاگردان یحیی گل محمدی اگر خودشان باشند می توانند در پایان فصل قهرمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید