پروژه چشمه نور قزوین بهترین پایگاه برای فعالیت های دانش بنیان است

وی افزود: ماده 6 قانون جهش تولید دانش بنیان به این موضوع اشاره دارد که افراد خلاق اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی هستند که در حوزه صنایع فرهنگی و علوم انسانی و اجتماعی فعالیت داشته و دارای مهارت های انسانی، نوآوری و فناوری های نوین و در مقایسه با معرفی محصولات نوآورانه و فناورانه و یا بهره گیری از حوزه های جدید کسب و کار و شناسایی این موارد با معاونت فناوری ریاست جمهوری می باشد.

رئیس کمیسیون هوافضا، دانش بنیان و فناوری های نوین مجلس گفت: قانون جهش مبتنی بر دانش، قانونی مترقی است و به دو حوزه شرکت های دانش بنیان و شرکت های خلاق و شرکت های خلاق توجه ویژه ای دارد. به رشته علوم انسانی بیشتر توجه کنید.

وی گفت: باید بین کار علمی و کار دانش بنیان تفکیک قائل شویم و قانون جهش تولید دانش بنیان با این امر نوشته شده است.

سیاهکلی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم در انجام کارهای خلاقانه و دانش بنیان از حوزه های خطی به حوزه های تصاعدی برویم زیرا محیط باید دانش محور باشد.

ایجاد شهر تولید محتوا در استان قزوین نیاز به تسریع دارد

وی بیان کرد: وجود دانشگاه های آزاد و امام خمینی(ره) و همچنین چشمه نور بستر خوبی برای فعالیت های دانش بنیان در شمال استان قزوین ایجاد کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه اندازی شهرستان تولید محتوا در استان قزوین زیرساخت های اجرای بیانات ویژه مقام معظم رهبری در خصوص نهضت تولید محتوا را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: شهر تولید محتوا امکان دسترسی عموم مردم را برای تولید محتوا به ویژه در فضای مجازی فراهم می کند و هیچ شهری در دنیا ترکیبی از رادیو، تلویزیون، سینما و فضای مجازی نیست و این شهر با دیگر شهر های موجود متفاوت است. شهرها .

سیاهکلی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت معاونت پژوهشی ریاست جمهوری شهرستان تولید محتوا را در استان قزوین ایجاد کنیم که کار بزرگی است و نوآوری جدیدی در منطقه و جهان وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید