پشت صحنه افزایش قرارداد مدافع پرسپولیس

پاسخ سوال دوم منفی است! چرا؟ توضیح می دهیم؛ یکی از بازیکنانی که سال گذشته یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی بر خرید آن اصرار داشت، علی نعمتی بود. سرمربی پرسپولیس که سابقه همکاری با علی نعمتی مدافع تیم پدیده مشهد را دارد به خوبی توانایی های او را می شناسد.

نعمتی شاگرد سابق یحیی گل محمدی قصد داشت در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس بپیوندد اما با مخالفت شدید مهدی رحمتی مواجه شد و با تاخیر چند ماهه مواجه شد. علی نعمتی پس از چند روز مذاکره با پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس در لیگ بیست و یکم به توافق رسید. در همان روز اول باشگاه پرسپولیس به نعمتی اعلام کرد که نمی تواند هزینه رضایت نامه را پرداخت کند و مدافع جدید پرسپولیس نیز حاضر شد پول رضایت نامه را از جیب خودش بپردازد. چکی که نعمتی برای گرفتن رضایتنامه به باشگاه شهر خودرو داده بود چند روز بعد پذیرفته شد و باشگاه مشهد توانست وجه آن را دریافت کند. نعمتی به این ترتیب توانست بدون مشکل پرسپولیس را همراهی کند.

پشت صحنه افزایش قرارداد مدافع پرسپولیس

قرارداد نعمتی با پرسپولیس 4 میلیارد تومان بود و این بازیکن با 3 میلیاردی که به باشگاه سابقش داد در واقع یک میلیارد تومان گرفت. این در حالی بود که علی نعمتی بهترین یا به عبارتی گلزن ترین مدافع فصل گذشته پرسپولیس بود. تنها مدافعی که در طول فصل اوج و فرودهای زیادی نداشت و از قضا آخرین گل دربی فصل گذشته را در یک بازی جنجالی و پر سر و صدا برای پرسپولیس به ثمر رساند.

این مدافع نیشابوری بدون پوشش در این فصل در پست دفاع چپ پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است. با وجود اینکه وحید امیری ملی پوش اما ناآماده در دو دیدار اخیر جایگزین علی نعمتی شد اما این بازیکن مخالفتی نداشت و به تمرینات خود ادامه داد.

حالا به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس زحمات مرد بدون مرز را پس داده است. قرارداد علی نعمتی با 20 درصد افزایش به 4 میلیون و 800 هزار تومان رسید که به نظر می رسد هنوز رقم چندانی در بین بازیکنان پرسپولیس فیکس نباشد!

دیدگاهتان را بنویسید