پشت صحنه شکست هژمونی آمریکا با طوفان شن


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834265

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست هژمونی آمریکا با طوفان شن گفت: آمریکایی ها از طوفان ذلت شکست خوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد علیرضا بیعی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به سالگرد حادثه طبس معروف به پنجه خورشید که به اراده الهی منجر به شکست شد، گفت: جاسوسان.

وی افزود: آمریکا قصد داشت از مناطق راهبردی و هوایی وارد ایران شود تا به جمهوری اسلامی ضربه بزند اما آمریکایی ها چنان شکست خفت باری خوردند که قبل و بعد بی نظیر و بی سابقه بود. .

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا پس از شکست در برابر انقلاب اسلامی و شکست سلطه آن، قصد داشت علاوه بر آزادی گروگان ها، با تمام امکانات و نیروهای نظامی ایران را نیز هدف قرار دهد.

علیرضا بیگی یادآور شد: آمریکا عوامل داخلی و خارجی خود را با عملیات دلتا بسیج کرد تا این عملیات را انجام دهد و حتی لحظه فرود نظامیان آمریکایی در ورزشگاه شیرودی را پیش‌بینی کرد، شبی که چراغ‌های ورزشگاه شیرودی (که سابقا به امجدیه معروف بود). ) مشخص بود و عوامل داخلی آمریکا در تهران برای ورود نیروهای دلتا آماده می شدند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدون اینکه بدانند انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی از پشتوانه محکمی به نام خدا برخوردار است، همه امکانات و مقدمات ورود به تهران را فراهم کرده بودند و با توجه به حق توطئه آمریکایی ها، بنی صدر بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زد. در آن زمان «به خودش برگشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از ورود آمریکایی ها، نیروهای دلتا در صحرای طبس فرود آمدند و بالگردها آسیب دیدند و امکان حرکت وجود نداشت.

علیرضا بیعی با اشاره به حادثه طبس با شهید محمد منتظر القائم فرمانده وقت سپاه گفت: اسناد زیادی را تخریب کردند.

وی با بیان اینکه حادثه طبس نشان داد که آمریکا غیرقابل اعتماد و قابل اعتماد است، تاکید کرد: آمریکا از هر فرصتی برای پیشبرد اهداف و اهداف خود استفاده می کند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید