پشت صحنه مهاجرت علیرضا حیدری به هلند

وی ادامه داد: به دلیل برخی تحریم های بانکی ریسک بالایی برای من وجود داشت که بتوانم پولم را برای فروش محصولات وارد کشور کنم. این تصمیم را گرفتم که به همراه خانواده ام به فعالیت تجاری و اقتصادی خود در این کشور اروپایی ادامه دهم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 1998 تهران با بیان این مطلب گفت: در حوزه معدن و پتروشیمی در ایران فعال هستم و نحوه اجرای آنها را با سرکشی کوتاه مدت و البته آنلاین از این محافل تماشا خواهم کرد.

وی درباره تکلیف فدراسیون جهانی کشتی نیز توضیح داد: من همچنان رئیس این فدراسیون هستم. این واقعیت وجود دارد که این دوره ملی حفظ نشده و بنابراین در بلاتکلیفی است. با مهاجرت قصد دارم این ورزش را در سطح بین المللی گسترش دهم زیرا خاستگاه و جایگاه کشتی از ایران است. مبارزه مشکل ملی ما محسوب می شود و قطعاً برای ما مهم است که جایگاه آن را در خارج از کشور بدست آوریم.

حیدری با انتقاد از اینکه ورزش همیشه رتبه دوم را دارد، گفت: با توجه به حضورم در هلند و با کمک دوستانم به دنبال راه اندازی دفتر فدراسیون جهانی کشتی در ایران هستم. در این زمینه چندین بار با رئیس سابق کمیته ملی المپیک و همچنین با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم. در مورد ثبت فرهنگ کشتی به نام جمهوری آذربایجان باید بگویم که جایگاه واقعی این ورزش متعلق به ایران است و باید به این موضوع ملی ارزش بیشتری داد.

وی درباره فعالیت خود در حوزه پتروشیمی نیز گفت: یک سری فعالیت های مرتبط را برای ایجاد یک واحد پتروشیمی انجام می دهم.

دارنده مدال طلای سه دوره بازی های آسیایی تصریح کرد: به دلیل برخی مسائل شخصی علاقه ای به حضور در انتخابات فدراسیون کشتی نداشتم.

دیدگاهتان را بنویسید