پشت پرده تقسیم ناپذیری این پرسپولیس آشکار شد

پشت پرده تقسیم ناپذیری این پرسپولیس آشکار شد

در هفته اول لیگ برتر پرتغال، پورتو با نتیجه 5 بر یک ماریتیمو را شکست داد و مهدی طارمی در 79 دقیقه دو گل به ثمر رساند. گل های پورتو را طارمی در دقایق 12 و 42، اوانیلسون در دقیقه 40، مارکانو در دقیقه 68 و تونی مارتینز در دقیقه 76 به ثمر رساندند.

اما پیش از دیدار پورتو مقابل ماریتیمو اخبار زیادی مبنی بر حضور مهدی طارمی در تیم های فنرباغچه ترکیه و آث میلان ایتالیا به گوش می رسید اما در نهایت مهاجم تیم ملی در ترکیب پورتو مقابل ماریتیمو به میدان رفت. تا هواداران پورتو به فکر مهدی نباشند ادامه حضور طارمی در تیمشان. راحت باش

از همان ابتدا مشخص بود که پورتو پس از فروش دیاز به لیورپول، ستاره همکار خود مهدی طارمی را برای فصل جدید حفظ خواهد کرد. نکته جالب اینکه ابقای مهدی طارمی، اوانیلسون و تونی مارتینز شرط سرمربی پورتو برای ادامه حضور در راس کادر فنی این تیم بود.

اوکه به باشگاه های فرانسوی علاقه داشت و حتی سفری به پاریس داشت و در گفتگو با رئیس باشگاه پورتو گفت به شرط حفظ این سه بازیکن برای فصل جاری در این تیم به حضور خود ادامه می دهد. رئیس باشگاه به قول خود عمل کرد و هر سه بازیکن را در ترکیب خود حفظ کرد.

مهدی طارمی دو فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و سرمربی تیم گفته است که او را در پایان این فصل به تیم جدید انتقال خواهد داد. پیش از این مهدی طارمی اعلام کرده بود که اگر مهدی طارمی رئیس باشگاه پورتو باشد، او را می فروشد. این مشکل ذخیره ای برای مهدی طارمی ایجاد کرد که به این میادین پاسخ داد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در توییتر خود نوشت که به حضور در تیم پورتو افتخار می کند.

سایت ترانسفر مارکت ارزش مهدی طارمی را 36 میلیون یورو برآورد کرد. اما باشگاه در بند قرارداد او به این موضوع اشاره کرده که در ازای 20 میلیون دلار مهدی طارمی را آزاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید