پشت پرده عصبانیت مدیرعامل سپاهان

پشت پرده عصبانیت مدیرعامل سپاهان

دیدار تیم های تراکتور و سپاهان با برتری شاگردان خمس به پایان رسید که پس از گل رضا اسدی از پنالتی، شهریار موگانلو در یک موقعیت خوب با محمدرضا اخباری تک به تک شد که ناگهان ارسال ابوالفضل رزاق پور توپ را دفع کرد. و البته مهاجم سپاهان منحرف شد

در این صحنه داور تصمیم به ادامه بازی گرفت و پنالتی اعلام نکرد تا اینکه طبق گزارش مسئولان تبریزی، محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان پس از پایان بازی به رختکن داور رفت و فیلم این صحنه را به آنها نشان داد و از داوران این صحنه را متوقف کنند. دوباره نگاه کن

در همین رابطه ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ما درباره این صحنه صحبت کرد.

بیایید با ضربات پنالتی جنجالی شروع کنیم. به نظر شما پنالتی بود؟

یه توضیحی دارم بعد از بازی در میکسدزون صحبت می کردم و صحنه را اشتباه توضیح دادم چون پشت سرم را نمی دیدم و فکر کردم محمد آقاجانپور هم در صحنه است. اما همانطور که در میکسدزون گفتم پنالتی نبود چون با شهریار مغانلو ارتباطی نداشتم.

سپاهانی ها اما نظر دیگری دارند.

نظر همه قابل احترام است و می توانند نظر خود را بیان کنند، اما من مطمئن شدم که در زمان بازی با مدافع هیچ تماسی نداشتم. در آن لحظه نمی دانستم توپ را زدم یا نه، اما بعداً وقتی فیلم را دیدم متوجه شدم که توپ را زده ام.

شما همچنین یک پرتاب پس انداز انجام دادید.

خوشحالم که برای تیم موثر بودم. همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا برای تیم مثمر ثمر باشند و خدا را شکر همه دست به دست هم دادیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم.

نظرت در مورد حضور هواداران چیست؟

به هر حال من سال ها پیش جلوی هواداران زیادی بازی کرده بودم و می دانستم که فضا چگونه است، اما به راستی می توانم بگویم که این بازی یک علاقه دیگر بود. همچنین واقعا انرژی خاصی گرفتم و باور کنید احساس می کردم قدرت بیشتری دارم. دست هواداران را به گرمی می فشارم و از آنها تشکر می کنم که در این وقت شب آمدند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم بتوانیم بخشی از محبت آنها را برگردانیم.

بعد از بازی ترافیک زیادی در شهر وجود داشت.

آره چیز عجیبی بود بعد از بازی با ماشین شخصی به خانه رفتم و برای رفتن به اتوبوس تیم نماندم، اما باز هم ترافیک عجیبی وجود داشت. واقعا مایه افتخار است که چنین هوادارانی داریم که زحمت حضور در ورزشگاه را می کشند و از ما حمایت می کنند. افراد زیادی از شهرهای اطراف آمده بودند و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

نظر شما در مورد آقای هیومز چیست؟

او واقعا مربی باتجربه ای است. من دوست دارم شاگرد او باشم و او در این مدت چیزهای زیادی به من آموخت. امیدوارم برای فصل آینده زمین مورد نظرش را در ورزشگاه یادگار به او بدهند تا بتواند نمایش مورد علاقه اش را اجرا کند.

به نظر شما جالب ترین ویژگی اخلاقی هیومز چیست؟

او ویژگی های اخلاقی مثبت زیادی دارد، اما یک چیز برای من جالب تر است. گاهی اوقات در تمرین عصبانی می شود، اما قلب بسیار خوبی دارد. همچنین می فرماید خشم مرا به دل نگیرید و لحظه ای است. من فکر می کنم این اخلاق واقعاً خوبی است که او به عنوان سرمربی دارد.

با این نتیجه به پرسپولیس و استقلال کمک کردی.

ما به این سوالات توجه نکردیم. تمرکز ما فقط روی نتیجه خودمان و خوشحال کردن میلیون ها هوادارمان بود و بس. وقتی در تیم بزرگی مثل تراکتورسازی بازی می کنی اصلا نمی توانی به این چیزها فکر کنی.

فکر می کنی تیمت سهمیه بگیرد؟

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به بالاترین حد ممکن صعود کنیم. البته این را هم بگویم که من به عنوان یک ایرانی واقعا دوست ندارم هیچ باشگاهی مشکل داشته باشد و امیدوارم هر 16 باشگاه لیگ برتری روزی بتوانند مجوز حرفه ای بگیرند اما تلاش می کنیم تا به آن برسیم. یک رتبه خوب در زمین و سپس ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر به آن نگاه کنید، ما از ابتدای فصل به طور پیوسته در حال پیشرفت بوده ایم و سرعت این پیشرفت با حضور آقای هیومز افزایش یافته است و فکر می کنم ما شایسته کسب سهمیه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید