پشیمانی نمایندگان مردم از دعوت از رئیس جمهور برای شرکت در انتخابات

پشیمانی نمایندگان مردم از دعوت از رئیس جمهور برای شرکت در انتخابات

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چند تن از نمایندگان با التماس و وعده طوماری برای آقای رئیسی تنظیم کردند و اکنون 95 درصد از آن پشیمان هستند. همه از مجلس و ملت به خاطر دعوت از رئیس جمهور برای ریاست جمهوری عذرخواهی می کنند.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرآنلاین افزود: تیم دولت واقعا تیم موثری نیست و مقام معظم رهبری در چند روز اخیر شخصاً به دولت تذکر داده اند که اولین مشکل کشور اقتصاد است.

به گفته وی، انتقادات مجلس به هیئت دولت است و رئیس جمهور باید کابینه را به ویژه در حوزه اقتصاد ترمیم کند. قاعدتاً این دوره زمانی است که مجلس با حساسیت بیشتری از استفاده از وزرای کارآمد انتقاد می کند و در صورت عدم اقدام دولت، نظارت و در صورت لزوم مداخله بر عهده مجلس است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حاد شدن موضوع استیضاح وزیر صمت، تصریح کرد: اگر فرد موثرتر بیاید اشکالی ندارد اما اگر ضعیفتر بیاید بیاید که استیضاح فایده ای ندارد معمولاً وزرای قدرتمند و مفید باید در کابینه منصوب شوند.

به گفته حیدری، دولت مانند یک زنجیر به هم متصل است، وزیر ضعیف مدیر ضعیف و مدیران ضعیف روسای ادارات ضعیف را انتخاب می کنند. وی در پایان تاکید کرد: در مجموع کابینه آقای رایضی ضعیف است. البته نباید از وزرای خوبی مانند وزیر کشور نیز غافل شد.

دیدگاهتان را بنویسید