پلاسکو جدید را با ایمان ساختیم نه چرتکه / بنیاد وظیفه ای برای ساخت پلاسکو نداشت


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814687

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: پلاسکوی جدید را با ایمان ساختیم نه چرتکه. «در حادثه پلاسکو 16.2 درصد بنیاد مقصر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید پرویز فتح در مراسم افتتاح ساختمان جدید پلاسکو با تبریک عید سعید فطر گفت: ساختمان پلاسکو نماد آسمان ایران بود. همچنین حضور 600 کسب و کار در پلاسکو این ساختمان را به نماد تولید در صنعت پوشاک تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: این ساختمان در 1000 متر مربع و در 20 طبقه ساخته شده است و سختی کار جایی بود که می بایست فضاهای مشترک، آسانسور و پله برقی به این فضا اضافه می شد و در عین حال رضایت تاجر را نیز جلب می کرد. در نظر گرفته شده است.”

فتاح با تاکید بر اینکه تمامی ضوابط ایمنی در ساختمان جدید پلاسکو رعایت شده است، افزود: هزینه ایمن سازی پارکینگ پلاسکو که قبلا خالی از سکنه بود را تقبل کرده ایم و با توجه به پرداخت این هزینه توسط بنیاد مستضعفان، دارای مجوز ایمنی هستیم. پارکینگ توسط شهرداری تامین می شود.

وی همچنین از آمادگی خود برای احداث پارکینگ جدید در ضلع شرقی ساختمان پلاسکو خبر داد و افزود: آماده نظارت بر وضعیت مردم تهران و کمک به حل مشکل ترافیک این منطقه هستیم. زمین پارکینگ مدرن

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به واگذاری مدیریت ساختمان پلاسکو به مالک این ساختمان گفت: به عنوان مالک ساختمان پلاسکو انشالله مدیریت این ساختمان را به ساختمان پلاسکو واگذار می کنیم. مالک در آغاز سال جدید.”

فتح با تقدیر از همه سازمان ها و سازمان های دخیل در پرونده پلاسکو گفت: برخی در ابتدا می گفتند بنیاد مستضعفان به عنوان مالک در حادثه پلاسکو مقصر بوده است اما رای دادگاه نشان می دهد که بنیاد تنها 16.2 درصد بوده است. بقیه تقصیر سازمان های دیگر است.»

فتاحی با تاکید بر اینکه پلاسکو جدید در مدت 30 ماه ساخته شده که زمان نسبتاً خوبی برای ساخت چنین ساختمان‌هایی است، گفت: برای ساخت پلاسکو 400 میلیارد تن هزینه کردیم که شامل عملیات ساختمانی و هزینه‌های صدور پروانه و پروانه می‌شود.

وی با بیان اینکه نمای ساختمان پلاسکو برای ایمن بودن در دو پاکت ساخته شده است، افزود: در زمان ساخت ساختمان جدید پلاسکو سعی شد تمامی مصالح به کار رفته در این ساختمان با مصالح باکیفیت داخلی تهیه شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید