در نظر شهدا چیزی جز عمل ایمان و وظیفه مهم نیست


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891247

همسر شهید جمال رازی با ابراز تاسف از اظهارات اخیر سران شورشیان مبنی بر بی احترامی به مقام شهدا، با بیان اینکه هیچ چیز در چشم شهدا جز ایمان و وظیفه مهم نیست، گفت: ما شیعیان معتقدیم که من حسین (ع) را دارم. ) در روز عاشورا به انجام وظیفه پرداختند و در راه رسیدن به این فریضه حتی از کنار فرزند خردسالشان حضرت علی اصغر (ع) گذشتند و شهدای ما نیز به همین ترتیب به انجام وظیفه پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب ربیع پور همسر شهید جمال رضی مدافع حرم گیلانی در مصاحبه ای در 17 آذرماه در واکنش به هتک حرمت مدافعان حرم توسط یکی از سرکردگان انقلاب، اظهار داشت: همه شهدا وارد میدان شدند. به دلیل ایمانی که هدف مشترک آنها بود. : شهدا بر این باور بودند که اسلام حد و مرزی ندارد و پرچم اسلام بدون توجه به وجود هر حکومتی هر جا که لازم باشد باید برافراشته شود.

وی با بیان اینکه شهدا بر وظیفه خود واقف بودند، تصریح کرد: ما شیعیان معتقدیم که امام حسین(ع) در روز عاشورا به وظیفه خود عمل کرد و در راه این وظیفه حتی فرزند شیرخوار خود حضرت علی اصغر را به شهادت رساند. (ع) گذشتند و شهدای ما نیز همین طور به وظیفه خود عمل کردند.

همسر شهید گیلانی با بیان اینکه شهدای ما یک روز در مرز و یک روز فراتر از مرزها وظیفه خود را در دفاع از اسلام انجام داده اند، گفت: شهید رضی حتی به مرزبانی کشورمان فکر می کرد و می گفت تنهایی شما بیشتر از این نیست. تنهایی زن مرزنشین و خون ما رنگین تر از آنها نیست، اگر این امانت نبود امثال شهید رضی بچه چند ماهه خود را رها نمی کردند و نمی رفتند، این راه را نمی رفت. بدون اینکه فرزندش را ببیند و این برای این شهدا جز ایمان و وظیفه مهم نبود.

همسر شهید رضی پس از بیانیه اخیر فتنه در مورد بی احترامی به مقام شهدا ابراز تاسف کرد و گفت: حقیقت این است که از اینکه مردم در مورد شهدا اظهار نظرهای ناصالحانه می کنند بسیار ناراحت هستیم و این به خاطر این است. عدم بصیرت و نادانی آنها

کسی که به خواب رفته است را نمی توان بیدار کرد

وی با اشاره به بازدید از مدارس و دانشگاه ها برای روایت زندگی شهدا به ضرب المثل شهید رازی در مورد کم بصیرت برخی افراد اشاره کرد و گفت: کسی که می خوابد ممکن است بیدار شود اما کسی که خواب است چیزی نیست. بیدار نشو

این بانوی گیلانی ادامه داد: ما با بازدید از مدارس و دانشگاه ها بسیاری از جوانان را با عنایت شهدا تبیین و روشن می کنیم و بسیاری از آنها پس از این شناخت با ما دوست شدند اما این گفته ها نشان می دهد که گویی عده ای نمی خواهند. برای فهمیدن و بیدار شدن

ربیع‌پور خطاب به کسانی که تفکر داعشی دارند و نمی‌خواهند تغییر کنند، به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: «موتو باغیزکام». دشمن باش و در دشمنی بمیر.

همسر این شهید تصریح کرد: همه شهدا از رهبر اسلام تا شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم یک هدف داشتند به نام زنده نگه داشتن اسلام، از این رو شهدا جان خود را از دست دادند. اعتقادات آنها

وی با استناد به خاطره ای از شهید جمال رضی افزود: وقتی بر سر قبور شهدا یا مراسم تشییع می رفتیم لبیک یا حسین یا لبیک یا زینب می گفت و به من می گفت. : می دهد که یک روز باید جواب بدهیم. یعنی روزی که به «مرد جهنمی ناصر ینصرنی» می گویند، ما باید پاسخگو باشیم و نباید بنشینیم و فقط بگوییم می خواهم در کربلا با امام حسین (ع) باشم. ).

ربیع پور با اشاره به اهمیت انجام وظیفه گفت: یکی دکتر خوب و دیگری دولتمرد خوب می شود و مردانی مانند شهدای ما سربازان ایده آلی بودند که وظیفه خود را به درستی انجام دادند، همین و دیگر هیچ.

انشاءالله باعث خیر شود

وی با اشاره به اعتقاد به ظهور منجی، تصریح کرد: همه باید سرباز امام زمان (عج) باشیم و این یک شعار زنده بمان نیست.

همسر شهید با ابراز غرور از همسر شهید بودنش گفت: ما واقعا از این تشنج ها ناراحتیم اما گاهی با این اتفاقات دوباره خون در رگ تشنگان اسلام غرش می کند، عده ای به نیت می آیند. ويران كردن جايگاه شهدا اما اگر خدا بخواهد باعث خير شود. متأسفانه برخی از دشمنان به دلیل ناآگاهی نمی‌خواهند بفهمند، در حالی که عصر، عصر آگاهی است و فضای رسانه‌ای جهان مانند شمشیر دولبه عمل می‌کند، این به اراده همگان بستگی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید