تقویت ایمان مردم وظیفه وزرای فرهنگی و قرآنی است

ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921735

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا گفت: وظیفه مسئولان فرهنگی و مسئولان قرآنی است که ایمان مردم را تقویت کنند تا مورد اعتماد باشند. تدابیری که هر سال می کنند چراغ راه ماست و نباید به چیزی کمتر از آن بسنده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا و حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نیروهای مسلح از نمایشگاه گسترده دستاوردهای قرآنی و همچنین نمایشگاه چهارساله دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بازدید شد.

سردار شیرازی در حاشیه این بازدید گفت: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و اساس کار ما قرآن کریم است. انبیا و ائمه اطهار(ع) و امام امت به این امر تشویق می کنند. موفقیت ما به میزان توجه و اجرای دستورات فرمانده کل قوا بستگی دارد. تا جایی که به دستوراتش توجه کردیم پیشرفت کردیم و به هر دلیلی کم توجه کردیم سرعت رشد کم شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: افرادی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه بلندی به ولایت داشتند. مانند شهید سلیمانی به فرصت‌های موجود اکتفا نکردند و با جسارت وارد میدان شدند و وقتی انسان این‌طور وارد شد، نعمت‌های خدا هم آشکار می‌شود.

سردار شیرازی گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند به مردم بر اساس ایمانشان اعتماد کنید، این وظیفه مسئولان فرهنگی و قرآنی است که ایمان مردم را تقویت کنند تا مورد اعتماد باشند. تدابیری که هر سال می کنند چراغ راه ماست و نباید به چیزی کمتر از آن بسنده کنیم.

در این بازدید جمعی از فرماندهان ارشد نظامی نیز سردار شیرازی را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید