پلیس بین الملل در قزوین راه اندازی می شود

سردار هاشم شیرزاد با اشاره به توانمندی های اینترپل یا سازمان پلیس بین الملل گفت: بیش از 6 دهه است که با این موضوع سروکار دارند، این مجموعه فعال است.

وی با اشاره به اهمیت پلیس بین الملل افزود: تا زمانی که از این فرصت ها استفاده نشود می توان از ظرفیت مشاوره این پلیس برای بازاریابی و صادرات محصولات استفاده کرد تا از مشکلات تولیدکنندگان خارجی جلوگیری شود.


می توان از توان پلیس بین الملل در قزوین استفاده کرد

رئيس پليس بين الملل فرماندهي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: با توجه به اينكه عمليات هاي متعددي در عرصه بين المللي در حال انجام است، پيشنهاد مي كنيم بخش قابل توجهي از عمليات با ايجاد دفتر منطقه اي انجام شود. قزوین.”

شیرزاد یادآور شد: برای ایجاد پلیس بین الملل منطقه ای در استان قزوین و تقویت پیوند این حوزه از نیروی انتظامی با استان قزوین باید جلسات منظمی برگزار شود.

وی اذعان داشت: استان قزوین ظرفیت های قابل توجهی در حوزه میراث فرهنگی و راهداری دارد که پلیس بین الملل می تواند از این فرصت ها استفاده کند.


هرگونه سهل انگاری در برخورد با جرم منجر به نابودی سرمایه عمومی می شود

این مقام مسئول با اشاره به اهداف سازمان اینترپل ادامه داد: دستگیری و استرداد مجرمی که به خارج از کشور مهاجرت کرده است از اهداف این سازمان است.

سردار شیرزاد گفت: هرگونه سهل انگاری در برخورد با جرایم موجب از بین رفتن سرمایه های عمومی ملی و بین المللی می شود. فردی که به دلیل ارتکاب جرم تحت تعقیب قرار می گیرد، بر اساس شکایتی که در نامه ای تنظیم شده است، اخطار قرمز صادر می کند.

وی افزود: برای جرم چند رنگ وجود دارد و اظهارنامه سبز به معنای اخطار مجرمان شناخته شده، اظهارنامه زرد به معنای مفقودین، اظهارنامه مشکی به معنای اجساد مجهول الهویه و اظهارنامه ارغوانی به معنای کلاهبرداری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید