پلیس: متهم قتل دو نفر در حوزه علمیه اهل سنت ایرانشهر دستگیر شد/ وی انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

پلیس: متهم قتل دو نفر در حوزه علمیه اهل سنت ایرانشهر دستگیر شد/ وی انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

روز جدید : مجرم تیراندازی به دو نفر در حوزه علمیه اهل سنت ایرانشهر پس از دو ماه مراقبت پلیس به دام افتاد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: 16 شهریور امسال طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر کشته شدن دو شهروند 55 و 30 ساله در یکی از حوزه های علمیه اهل سنت حقانی. در ایرانشهر تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله با حضور در محل جنایت، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر و در تحقیقات میدانی در محل، مشخص شد فردی شرور با اسلحه در چرمی وارد حوزه علمیه شده و این دو نفر را به قتل رسانده و از صحنه جنایت متواری شده است.

با جمع آوری سرنخ های موجود، کارشناسان پزشکی قانونی پلیس آگاهی این متهم را شناسایی و تحقیقات تخصصی را برای دستگیری وی آغاز کردند.

با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده با اشراف اطلاعاتی سرنخ هایی از مخفیگاه متهم در یکی از استان های جنوبی کشور کرمان به دست آمد. استان و در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل کشف و متهم شناسایی و طی یک عملیات ویژه بازداشت شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف اسلحه مورد استفاده در این جنایت همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی انگیزه قتل را نزاع خانوادگی با مقتول عنوان و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی متهم شد. با مقامات قضایی

دیدگاهتان را بنویسید