پلیس نقش اساسی در ارتقای کارایی جامعه دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محالث الائمه استاندار استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در سال 1377 جریان نفوذ و نفاق انقلاب اسلامی را رقم زد اما با درایت امام راحل، حمایت مردم و فضل الهی، انقلاب پایدار ماند. این چنین است.» دهه سوم انقلاب های جهانی را انقلاب در حال مرگ می نامند، اما انقلاب اسلامی راه خود را قدرتمندتر از دهه های اول ادامه می دهد.

محلس الائمه تصریح کرد: سال گذشته در اولین دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت در شهریور 1400; مقام معظم رهبری در 10 عنوان مواردی را بیان کردند که یکی از مهم ترین آنها لزوم توجه به دو مقوله اعتماد عمومی و امید مردم بود که به گفته ایشان این دو مقوله بزرگترین سرمایه های مردم است. دولت که متأسفانه آسیب جزئی دیده و باید بازسازی شود.

وی ادامه داد: دولت برنامه‌های گسترده‌ای را تدوین کرده و بر اساس این برنامه‌ها و برنامه‌ها، پیشرفت کشور را پیش می‌برد. در این راستا توجه دولت به پروژه های نیمه تمام معطوف است، به طوری که در هفته دولت آینده بیش از 770 پروژه در استان مرکزی به بهره برداری می رسد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این در حالی است که در زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم بیش از 80 هزار پروژه نیمه تمام و با سابقه در کشور وجود داشت.

مخلص الائمه تصریح کرد: بزرگترین پروژه دولت از منظر رئیس جمهور، بازگرداندن اعتماد عمومی و امید مردم است و قطعا پلیس یکی از مهمترین جایگاه ها و نقش های کلیدی در این ترمیم و بهبود را دارد. سطح کارایی

وی بیان کرد: دولت ها به ویژه حکومت اسلامی حداقل 5 مقوله رفاه، آزادی، هدایت مردم، امنیت و عدالت را بر عهده دارند و انجام این امور در ارتقای امید عمومی، نقش نیروی انتظامی موثر خواهد بود. نیرو در تامین امنیت این 5 دسته موثر خواهد بود و تا کنون پلیس در این راستا تلاش می کند.

استاندار مرکزی گفت: امیدی که از منظر رهبری منشأ پیشرفت است، اگر آسیب ببیند مانع پیشرفت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سردار مفهمی شهرشتانی از افسران نخبه و بسیجی، فداکار و انقلابی بود که در جایگاه بالاتری جذب شد و مسئولیت بالاتری را بر عهده گرفت و از این بابت بسیار خرسندیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید