پنجاهمین نوبت از طرح ارتقا ایمنی راکبین موتورسیکلت

در شهرستان کهک استان قم انجام شد:

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم اعلام کرد: پنجاهمین دوره طرح ایمنی موتورسواران استان قم با اجرای طرح آموزشی، اهدای 55 کلاه ایمنی و توزیع و نصب 200 کلاه ایمنی. قطعات شبرنگ در نگارخانه امام علی (ع) شهر کهک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

علیرضا اسدی معاون حمل و نقل این اداره کل از اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در شهرستان کهک خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای ارتقای ایمنی موتورسواران، وانت، ادوات کشاورزی و مدارس حاشیه جاده، مقرر شد در این زمان 70 برنامه در مدارس حاشیه راه استان قم اجرا شود. از سال.

اسدی افزود: با پیگیری مجریان مجری، 50 برنامه از مجموع 70 برنامه هدفمند اجرا شده است.

وی ادامه داد: طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در قالب برنامه های فرهنگی شامل: آموزش های سمعی و بصری، رانندگی نمایشی، برگزاری مسابقات مربوط به آموزش ترافیک جاده ای، توزیع کلاه ایمنی به موتورسواران، توزیع و نصب برچسب موتورسیکلت و … است. مدارس جانبی اداره می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم درباره دیگر برنامه های ذکر شده در این طرح گفت: انتقال اطلاعات ایمنی راه ها به دانش آموزان مدارس حاشیه جاده در قالب اجرای طرح، توزیع و اهداء کیف، دفترچه، دفترچه و جزوه اقلام آموزشی و … مربوط به ترافیک اعمال می شود.

علیرضا اسدی میزان اعتبار تخصیص یافته برای اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران، وانت، ادوات کشاورزی و مدارس حاشیه جاده در سال جاری را 3 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در خصوص اعتبارات مشمول، نسبت به جمع بندی از قرارداد با مجموعه های اجرایی، تامین ارزش های فرهنگی اقداماتی در خصوص عناصر ترافیکی و…

وی تعداد کلاه ایمنی اهدایی در پنجاهمین دوره طرح ارتقای ایمنی موتورسواران سالجاری که در آموزشکده امام علی (ع) شهرک کهک اجرا شد را 55 عدد عنوان کرد و در خصوص بدنه موتورسیکلت ها اقداماتی انجام شد.

اسدی در بخشی دیگر از این خبر به بیان دلیل برگزاری این برنامه در فرهنگستان هنر کهک پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از مجروحان و متوفیان تصادفات اخیر موتورسیکلت دانش آموز بودند، به نام فرهنگ سلزی، این برنامه در حوزه هنری امام (ره) در شهر کوهک برگزار شد.

وی در پایان با تشکر از پلیس راهنمایی و رانندگی، فرماندار منطقه، آموزش و پرورش و سایر بستگانی که تعامل لازم را برای اجرای هر چه بهتر این طرح داشتند، تاکید کرد: انشالله تا پایان سال اقدامات لازم برای اجرای این طرح را انجام خواهد داد. 20 برنامه باقی مانده از طرح.



آیا این خبر مفید بود؟