پنجمین همایش سراسری تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای در استان بوشهر آغاز به کار کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. بیکر گرگین رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر درباره همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای در بوشهر گفت: پنجمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای در بوشهر آغاز شد.

گرگین افزود: در استان بوشهر همایش توسط بسیج اساتید و به میزبانی دانشگاه ما در استان یعنی دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود.
رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر گفت: این همایش تبیین اندیشه های دفاع از امام خامنه ای در شرایط جدید ایجاد شده پس از شهادت سردار سلیمانی آغاز شد.

وی گفت: در این همایش باید این اتفاق بیفتد که بر اساس نظریه امام خامنه ای و مکتب سردار سلیمانی، نرم افزاری غالب شود و ما در دانشگاه ها و دانشکده های استان بوشهر ظرفیت زیادی برای تبیین این ایده داریم.

گرگین گفت: ریاست این همایش بر عهده دکتر مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس و دبیری این همایش رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر گرگین است.
رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر گفت: برای این همایش دو کمیته اجرایی و علمی با دبیری دکتر رضا رجبی به عنوان دبیر اجرایی و دکتر مهدی دانشیار همایش بوشهر تشکیل شده است.

وی افزود: امروز پوستر این همایش رونمایی شد و به کانون بسیج اساتید و دانشکده های دانشگاه های استان بوشهر تقدیم می شود.

گرگین گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی اساتید دانشگاه راه اندازی شده و جلسات مختلفی به صورت حضوری و مجازی با حضور اساتید دانشگاه های بوشهر برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان بوشهر گفت: امیدواریم بتوانیم در نهضت علمی برای تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای محتوای مناسبی برای عموم مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید