پهپادهای تهاجمی و رزمی ما امکان انهدام هر هدفی را فراهم کرده است

ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794137

فرمانده نیروی زمینی سپاه در تربیت پیامبر اعظم (ص) 17:

سردار پاکپور در تشریح برنامه های نیروها در جریان هفدهمین دکترین رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) تاکید کرد: «.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه هفدهمین منویات پیامبر اکرم (ص) با بیان اینکه دکترین تاکتیکی خود را در راستای تهدیدات جدید به روز کرده ایم، گفت: مسیر دکترین تاکتیکی ما تغییر کرده است. و تاکتیک ها با صحنه ها همخوانی دارد.» عملیات ها و تهدیدها، ظرفیت و انعطاف تغییر کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه رزمایش هفدهم رسول اکرم (ص) را رزمایش مشترک و ترکیبی بر اساس تقویم رزمایش های سالانه توصیف کرد و تصریح کرد: ما به عنوان سپاه پاسداران همیشه باید با برآوردهای دشمنان آمادگی لازم را داشته باشیم.

سردار پاکپور به ارتقای توانمندی پهپادها اشاره کرد و گفت: فناوری تولید و تکثیر پهپاد را به دست آورده و بومی سازی کرده ایم.

وی افزود: پهپادهای تهاجمی و رزمی ما می توانند هر نقطه ای را که نیاز باشد هدف قرار دهند، بنابراین با این ابزار و فرآیند بلوغ و تجهیز این پرندگان، هدف گیری و انهدام هر هدفی امکان پذیر است.

فرمانده زمینی سپاه در ادامه گفت: با تلاش متخصصان صنایع دفاعی و سازمان های جهادی خودکفا به توان موشک های نقطه به نقطه مجهز شده ایم که در همین رزمایش بخشی از این توان عملیاتی خواهند بود.

سردار پاکپور افزود: فناوری جنگ الکترونیک ما نسبت به گذشته چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی بسیار خوب تغییر کرده است.

وی افزود: در حوزه زرهی نیز برای ارتقای سیستم کنترل آتش تانک تلاش کرده ایم و تانک های ما می توانند اهداف خود را در فواصل چند کیلومتری به طور دقیق مورد اصابت قرار دهند و سیستم کنترل آتش تانک های T-72 ما به T. “90 ارتقا یافته است.

فرمانده نیروی زمینی CRRF در پایان از کوتاه شدن و به حداقل رساندن زمان واکنش سریع یگان ویژه در این عملیات خبر داد و گفت: نیروی زمینی CRRF در اسرع وقت نیروهای واکنش سریع خود را به منطقه عملیاتی منتقل و حمل خواهد کرد. خارج شدن از عملیات . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید