پول این میلیون ها ماساژ را از کجا پیدا می کنید؟

پول این میلیون ها ماساژ را از کجا پیدا می کنید؟

روز جدید : روزنامه شهروند از قیمت سالن های ماساژ و اسپا لوکس خبر داد.

این روزنامه نوشت:

* کیف، ملحفه، سنگ پا و تیغ و در نهایت حوله خشک و لنگ؛ اینها تنها ابزار دکانداران در حمام ها و خزانه های کوچه و بازار بود. اما اکنون به دلیل تغییر سبک زندگی، این ابزار جای خود را به تخت ماساژ و جکوزی، سنگ داغ و حمام با شیر، عسل و شکلات داده است. و آقا ماسوره و ماسیس

* “قیمت ها بسته به نوع ماساژ و مواد استفاده شده متفاوت است. ماساژهای نیم ساعته از 300 تا 400 هزار تن، یک ساعته از 400 تا 700 هزار تن و دو ساعته از یک میلیون و 200 هزار تن است. اینها صحبت های متصدی یکی از سالن های ماساژ در آکداسیا است. اما هر چقدر هم که از سالن های ماساژ شمال تهران به سمت جنوب، غرب و شرق پیاده روی کنیم، قیمت و قیمت خدمات متفاوت است.

* یک سالن ماساژ دیگر در غرب تهران نیز خدمات گران قیمتی دارد. پکیج آس شامل 60 دقیقه ماساژ سنتی تایلندی به اضافه 60 دقیقه ماساژ روغن گیاهی معطر و 30 دقیقه ماساژ پا می باشد که به مبلغی معادل 2 میلیون و 100 هزار تن در جیب مشتری نیاز دارد. پکیج «شبنم» 90 دقیقه ماساژ شمع و 60 دقیقه ماساژ پا دارای نرخ بالاتری است و برای استفاده از آن باید 2 میلیون و 400 هزار تن هزینه کنید. این در حالی است که درصد ماساژ نسبت به چند سال اخیر رو به افزایش است.

* به گفته رئیس سابق اتحادیه بخاری ها و ماساژورها در سال 94، کمترین قیمت ماساژ تمام بدن از 55 هزار تن به 110 هزار تن بوده است!

* ماساژ توپ ایرانی به طور کلی روی سیستم عصبی، عضلانی، گردش خون و تنفسی تاثیر بسزایی دارد، اما ایرانی ها بیشتر از آنکه با این نوع ماساژ آشنا باشند، طرفدار قرص های ماساژ تایلندی هستند. مطالعه تاریخ نشان داده است که «ماساژ» از دیرباز در ایران به اشکال و حروف مختلف وجود داشته است، از این رو آرایشگران به عنوان اولین ماساژور در ایران شناخته می شوند که در حمام و حمام برای رفع خستگی عضلانی مشتریان را ماساژ می دهند.

* افزایش درصد ماساژورها و سالن های ماساژ نشان می دهد که این روزها با تغییر شرایط اقتصادی، چشم انداز کار ماساژورها در ایران نیز در نوسان است. آنها، مانند بسیاری از شرکت ها، باید قیمت خدمات خود را افزایش دهند. مشکلی که در نهایت باعث می شود مشتریان قبلی خود را نیز از دست بدهند. رانا که دارای سالن ماساژ است به مشتریان خود این حق را می دهد که به دلیل افزایش هزینه های زندگی به ماساژ اولویت ندهند. زمانی که یک میلیون تن از قیمت ماهانه خود را برای یک ماساژ آرامش بخش می پردازید!

دیدگاهتان را بنویسید