پوچی عاطفی دلیل فرار دختران از خانه است/پدرها باید با دخترانشان دوست باشند


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881721

کوثر زمانی گفت: بر اساس تحقیقات میدانی، ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در حوزه دختران در جامعه به پیوند عمیق پدر و دختر برمی گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کوثر زمانی کارشناس مسائل تربیتی با بیان اینکه عشق نوعی تربیت است، در گفتگو با خبرنگار « تیتریک » گفت: وقتی بچه ها را دوست دارید در عین تربیت، آنها را مجذوب خود می کنید.

و ادامه داد: دختر وقتی به 9-10 سالگی می رسد تقریباً وارد عرصه نوجوانی می شود.

زمانی افزود: پدری که در این سن دختر دارد باید برای دخترش دوست پسر واقعی باشد و این در بحث فرزند پروری آنقدر مهم و اساسی است که نمی توان آن را در ساعت ها سخنرانی توضیح داد.

این کارشناس گفت: پدران در این سن وظیفه خطیری دارند و باید با دخترشان دوست صمیمی باشند، با هم بیرون بروند و فرزندشان را غرق عشق کنند.

وی با بیان اینکه دختری که محبتش در خانواده تامین شود هرگز جذب جنس مخالف نمی شود، گفت: همه دختران فراری یا دخترانی که جذب جنس مخالف می شوند نیازهای عاطفی آنها در خانه برآورده نمی شود.

زمانی تاکید کرد: وقتی پدران با دختران خود ارتباط عاطفی خوبی برقرار می کنند، می توانند به دلخواه حجاب، نماز و حیا را برقرار کنند.

این کارشناس گفت: اگر مورد محبت فرزندانتان قرار بگیرید از شما پیروی می کنند.

وی با بیان اینکه پیوند عمیق پدر و دختر حیاتی است، افزود: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در حوزه دختر در جامعه به این معضل برمی گردد و ما در مراکز مشاوره البرز با تحقیقات میدانی به این موضوع رسیده ایم.

زمانی ادامه داد: پول، ماشین، اقشار مختلف، خرید لباس های مختلف جوابگوی نیاز دختران نیست، نیاز به یک ارتباط عاطفی عمیق در سنین نوجوانی دارد که باید توسط خانواده به ویژه پدران تامین شود.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: تعارضات بین پدران در شرایط اقتصادی افزایش یافته است، اما قطعا نیاز به صرف وقت برای رفع نیازهای عاطفی دختران دارند، زیرا مادران نمی توانند این نیازها را تامین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید