پویش «به عشق علی (ع) برای یتیمان» آغاز شد.


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821598

تفاهم نامه «پویش محبت امام علی (ع) برای ایتام» بین معاونت صدا و سیما، کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن امام رضایی (ع) و مؤسسه احیا امضا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، طی جلسه ای که توسط معاونت صدا با حضور محسن حبیبی مشاور معاون صدا و دبیر شورای قرآن و معارف و نمایندگان کمیته معاونت امام خمینی (ره) برگزار شد، طرفین امضاء کردند. تفاهم نامه «عشق علی (ع) برای یتیمان امضا شد.

محسن حبیبی مشاور معاون صوت و دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا در این مراسم گفت: عشق علی به ایتام «در ماه مبارک رمضان رقم می خورد.

حبیبی افزود: این پویش از اول ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر توسط معاونت صدای رسانه ملی، کمیته یاری امام خمینی (ره)، انجمن امام رضایی و مؤسسه معاد انجام می شود.

وی ادامه داد: افراد نیازمند توسط کمیته مددکاری در سراسر کشور شناسایی شده اند و این پویش باید در شبکه های رادیویی در قالب پخش و تولید رادیویی و همچنین فضای مجازی در شبکه های رادیویی، کمیته امداد و امام رضا(ع) تبلیغ شود. جامعه.”

معاون مشاور صدا گفت: توزیع بهینه کمک های مردمی بین ایتام نیز بر عهده جمعیت امام رضایی است.

حبیبی در پایان گفت: به منظور ایجاد اشتغال برای کودکان بی سرپرست در برنامه های رادیویی از مردم درخواست می شود با ارسال عدد 5 به شماره 3000101010 به روند استقلال و استقلال نسبی این بستگان کمک کنند و در این راستا شبکه های رادیویی مومنان را راهنمایی خواهند کرد. کشور ساعت 20 اردیبهشت کلیه گزارش های فعالیت های انجام شده در اختیار صداوسیما قرار خواهد گرفت تا مردم شریف کشورمان از نتایج این پویش مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید