پویش «نه به زباله» نیازمند فرهنگ سازی در هر روز از سال است


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819533

راه اندازی نه به زباله گردی در شهرستان بهمئی با اهدای کیسه زباله به مسافران در تعطیلات نوروزی آغاز شد که نیازمند فعالیت های فرهنگی در همه روزهای سال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز پویش «نه به زباله» در شهرستان بهمئی با توزیع کیسه زباله در بین مسافران در ایام نوروز و مناطق گردشگری نیازمند فرهنگ سازی شهرستان راه اندازی شد. هر روز از سال ..

دوستداران و فعالان محیط زیست با توزیع کیسه زباله به مسافران در تعطیلات نوروزی نقش مهمی در جمع آوری زباله داشتند که با استقبال خوب مردم مواجه شد. این اقدام زیبا نه تنها از رها شدن زباله در طبیعت جلوگیری می کند، بلکه با فرهنگ سازی صحیح محیطی امن و بدون زباله در طبیعت ایجاد می کند.


4e122c88 27c5 48fb 93dd f34fe73a9a05 خبر خاکستری

تردد پرتردد خودروها در روز طبیعت در بهمئی نشان از استقبال چشمگیر مردم استان های همجوار به ویژه خوزستان یکی از جاذبه های گردشگری این شهر دارد که باید فرهنگ زباله گردی در بین مسافران نهادینه شود.

با توجه به فرصت های طبیعی بالقوه ای که در مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، باید در حفظ این عرصه های طبیعی، حفظ طبیعت بکر منطقه و فرهنگ سازی مناسب برای فرزندانمان برای حفاظت از تمامی عرصه های طبیعی و اجتماعی تلاش کنیم.

همچنین راهکاری برای افزایش سلامت جامعه است و حفاظت از طبیعت و همچنین حفاظت از میراث فرهنگی و صنایع دستی از ضروریات آینده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید