پیام «حب الحسین یجمنا» لرزه بر دل دشمن در سنگفرش اربعین انداخت.


ساعت: 18:00
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895398

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیام «حب الحسین یجمعنا» تن دشمن را در راهپیمایی اربعین به لرزه درآورد، گفت: با وجود تلاش دشمنان، نهضت جمعیت حاضر در راهپیمایی اربعین حسینی هر سال قوی‌تر و گسترده‌تر می‌شوند.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با آروم نیوز با اشاره به همبستگی و وحدت مؤمنانه ادیان الهی در مراسم اربعین؛ نظر: پیاده روی اربعین تاثیر زیادی بر معادلات سیاسی منطقه داشته است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان و برخی فتنه گران در عراق، تحریف عظمت و تأثیر حماسه جهانی اربعین است.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان به طرق مختلف سعی دارند این فضای معنوی را خطرناک کنند و با توطئه های مختلف نشان دهند که مسیر پیاده روی اربعین امنیت لازم را ندارد.
وی تصریح کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند و بدانند که هر ندایی که به تفرقه بیفتد دعوتی شیطانی است و تنها دشمنان از این اختلاف سوء استفاده می کنند.
حجت الاسلام شبستری تاکید کرد: تنها راه خنثی سازی این اغتشاشات نادیده گرفتن اختلاف نظر دشمنان است، لذا مسلمانان باید از هر چیزی که تنش آفرینی می کند دوری کنند چرا که وجود محبت و همدلی در بین راهپیمایان اربعین حسینی خاری است طرف دشمن
وی با بیان اینکه پیام حب الحسین یجمنا دشمن را در راهپیمایی اربعین لرزاند، گفت: با وجود تلاش دشمنان، حرکت مردم در راهپیمایی اربعین حسینی هر سال بیشتر و بیشتر می شود.

وی به برنامه های متعدد پیاده روی که در دنیا وجود دارد اشاره کرد و احساس کرد که پیاده روی اربعین با سایر پیاده روی ها متفاوت است و گفت: ساخت و سازهایی که در پیاده روی اربعین وجود دارد در سایر پیاده روی های دنیا وجود ندارد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید