پیام های شرم آور مدیران سابق بارسا علیه مسی

ال پریودیکو امروز پیام های واتس اپ را بین اعضای سابق هیئت مدیره بارسا و رئیس سابق باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو منتشر کرد. پیام های عجیب و غیرقابل قبولی علیه لیونل مسی که در آن از او با عناوینی چون «موش زباله» و «کوتوله هورمونی» یاد می شود. بارتومئو در اواسط فصل 2020-2021 استعفا داد و سپس در مارس 2021، خوان لاپورتا ریاست بارسلونا را بر عهده گرفت. در پیام های فاش شده واتس اپ، اعضای هیئت مدیره نیز علیه خوان لاپورتا و جرارد پیکه صحبت کردند.

پیام های شرم آور مدیران سابق بارسا علیه مسی

جوزپ ماریا بارتومئو، اسکار گرائو، جوردی مویش، گومز پونتی، اوریول توماس، دیوید بلور، پانچو شرودر و خاویر سوبرینو افرادی هستند که نام آنها در این افشاگری (ال پریودیکو) ذکر شده است.

حملات شدید علیه مسی

1790845

پیام های توهین آمیز علیه مسی مربوط به 31 ژانویه 2021 است، روزی که ال موندو جزئیات قرارداد لیونل مسی با بارسلونا را منتشر کرد. افشاگری که گومز پونتی را عصبانی کرد و او در پیامی به بارتومئو بدترین الفاظ را علیه مسی به کار برد. الفادی، به عنوان یک موش فاضلاب و جوجه هورمونی، که از نظر یکی از اعضای هیئت مدیره بارسا بسیار بعید و غیر قابل باور است.

1790843

پونتی خطاب به بارتومئو نوشت:بارتو، تو واقعاً نمی‌توانی به آن موش فاضلاب کمکی کنی. باشگاه همه چیز را به او داده است و در ازای آن او خود را وقف ایجاد دیکتاتوری نقل و انتقالات، تمدید و معاملات اسپانسری به نفع خود کرده است. من هرگز نمی توانم این کار را انجام دهم، اما تمدید با پینتو، سوارز و جوردی آلبا یا کمیسیون تمدید فاتی (رودریگو مسی، کارگزار فاطی؟ کسی که سواد ندارد و فروشنده مواد است) را نیز باید به مبالغ قرارداد مسی اضافه کرد.

1632876

مهمترین چیز سیاه نمایی و توهینی است که باشگاه و ما که برای بارسلونا فداکاری کرده ایم از این کوتوله هورمونی که جانش را مدیون بارسلونا است متحمل شده ایم. اونی که بعد از همه گیری کرونا بهت پیام میده، رئیس، دستمزد دیگران را کم کن، اما به من و سوارز کاری نکن. امیدوارم با بی تفاوتی هواداران روبرو شود و برود که این بدترین اتفاق برای او خواهد بود.”

1784306

کنایه به لاپورتا و توهین به پیکه

اوریول توماس در میان مبارزات انتخاباتی حدس زد که خوان لاپورتا کسی بود که قرارداد آرژانتینی را فاش کرد. اگرچه بارتومئو راضی به نظر نمی رسد، اما همه آنها قبول دارند که این راهی برای تحت فشار قرار دادن مسی برای ترک باشگاه و پس انداز 120 میلیون یورویی است.

1790842

علاوه بر این، رئیس سابق باشگاه کاتالان اعتراف می کند که اگر همه گیری کرونا نبود، این قرارداد کاملا قابل قبول بود. در آن زمان 15 درصد از بودجه باشگاه، دستمزد مسی بود. مبلغی که بارتومئو آن را درست و قابل قبول می دانست، به خصوص با توجه به مزایایی که نام و شهرت لیونل مسی از نظر ورزشی و خارج از ورزش برای باشگاه به ارمغان می آورد.

1760135

جرارد پیکه پس از شکست بزرگ 2-8 مقابل بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توسط پونته نیز “حرامزاده بزرگ” خوانده شد. پونتی به وضوح از شکایت پیکه عصبانی شده بود. پیکه پس از این شکست تاریخی گفت که تغییراتی در تمام سطوح باشگاه مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید