پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس در گیلان تجلیل شدند


در آستانه روز قشر بسیج صورت گرفت؛

مراسم قدردانی از ۷۱ پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس به همراه جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مراسم قدردانی از ۷۱ پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس به همراه جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر گیلان عصر امروز در رشت برگزار شد.

در این مراسم بیش از ۲۵۰ پیشکسوت جهاد و شهادت گیلان به همراه جمعی از خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس بر لزوم بازخوانی و بهره گیری از حماسه‌های ۸ سال مقاومت ملی ایران مقابل حزب بعث عراق تاکید کرد و افزود : دفاع مقدس گنجینه‌ی بی بدیلی ست که رشادت و اخلاص فرزندان ملتی رشید را برای نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی تجلی بخشید و به الگویی کارآمد برای تمامی آزادیخواهان و کمالجویان تبدیل شد.

وی یکی از راهکار‌های مناسب برون رفت از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه را بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس و الگوپذیری از سیره‌ی شهدای دانست و افزود : با وحدت ، و تقویت روحیه‌ی جوانمردی و ایثارمی توان نقشه‌های شوم و استکبار جهانی را خنثی کرد.

 فرمانده سپاه قدس گیلان

سردار هامون محمدی، از فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس گیلان نیز در این مراسم با بیان خاطراتی درس آموز از حماسه‌های دفاع مقدس اخلاص ، تعهد و پایبندی به اخلاق و معنویت را زمینه ساز خلق حماسه‌هایی بی بدیل و شگفتی ساز در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

مجید جوینده ، مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه قدس گیلان نیز هدف از برپایی این مراسم را تبادل تجربیات و آموخته‌های سازنده برای الگو سازی در جامعه‌ی جوان امروز دانست و گفت : دفاع مقدس به رغم سختی‌ها و محدودیت‌ها، سرشار از عشق به ارزش‌ها بود که دستاورد‌های ارزشمندی برای جوانان این سرزمین به همراه دارد.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید