پیشکسوت استقلال: قدردانی از فرهاد مجیدی به خاطر دانشش

پیشکسوت استقلال: قدردانی از فرهاد مجیدی به خاطر دانشش

حسین فرزامی بازیکن و مدیر سابق باشگاه استقلال در خصوص احتمال پیوستن واریا غفوری به تیم اتحاد کلبای امارات و شاگردی مجدد فرهاد مجیدی اظهاراتی را مطرح کرد.

شنیده اید که شاید وریا غفوری به امارات برود و در تیمی که مجیدی سرمربی آن است بازی کند؟

اول از همه این را بگویم که از وزیر ورزش تعجب می کنم که اگر یک ورزشکار نیاز به حمایت دارد چرا از قدرت خودش استفاده نمی کند!

میشه منظورتون رو واضح تر توضیح بدین؟

نمی دانم چه شد که وریا غفوری نتوانست به تیم های مختلف باشگاهی بپیوندد! شاید به همین دلیل از تیم های عراقی یا اماراتی پیشنهاد داشت. اما در کل اگر من وزیر ورزش بودم، هر خریدی را که مربوط به واریا غفوری باشد را وتو می کردم.

دعوت از واریا برای پیوستن به تیمش از سوی فرهاد مجیدی تا چه اندازه درست یا غلط است؟

اگر فرهاد مجیدی چنین کاری کرده یا بخواهد انجام دهد نشان می دهد که او یک فرد مستقل با دانش است. شاید خیلی های دیگر مانند فرهاد مجیدی بخواهند واریا را در تیم خود داشته باشند اما جرات این حرف را ندارند. در هر صورت این اقدام فرهاد مجیدی تحسین برانگیز است اما نکته ای وجود دارد.

نکته در این زمینه چیست؟

اگر واریا لیگ ایران را رها کند و جای دیگری فوتبال بازی کند یعنی از شرایط موجود فرار کرده است. این کودک در شرایط سختی قرار می گیرد که اصلا عادلانه نیست. واریا چیز بدی نگفت. او به جای مردم صحبت کرد و از مردم کشورش در برابر گرانی ها دفاع کرد. امیدوارم در نهایت وریا غفوری فوتبالش را در کشورمان و در یک تیم خوب باشگاهی ادامه دهد.

از استقلال خبر داری؟

چه خوب که استقلال این روزها یک بازی تدارکاتی دارد. استقلال هر چه بیشتر بازی کند بیشتر جا می افتد.

تو چی میگفتی

هر چه بازیکنان بیشتر فوتبال بازی کنند، ساپینتو بهتر تیمش را می شناسد و هر چه این مسابقات بیشتر تکرار شود، تیم بهتر به لیگ راه پیدا می کند. متأسفانه در سال های گذشته به دلیل عدم برگزاری بازی های دوستانه، تشکیل تیم 3-4 هفته طول کشید. اما با انجام پنج یا شش بازی دوستانه استقلالی بالغ تری وارد لیگ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید