پیشکسوت پرسپولیس به نخ پایانی زد: آقای گل محمدی امتیاز تیم شما صفر شد

پیشکسوت پرسپولیس به نخ پایانی زد: آقای گل محمدی امتیاز تیم شما صفر شد

رحیم یوسفی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار نظر کرد.

بازی پرسپولیس مقابل حریف رفسنجانی را چگونه ارزیابی کردید؟

گرفتن آن سه امتیاز با امتیاز تیم ها در جدول به هم نزدیک بود، اما عملکرد پرسپولیس صفر بود.

تو چی میگفتی

وقتی حریف مقابل پرسپولیس اینقدر نمایش می دهد چرا باید یکباره جدول را برگرداند؟ در شروع بازی آنقدر خوب عمل کردیم که در سرم حساب کردم تا آخر بازی 4-5 گل به مس رفسنجان بزنیم، اما یک بار از دقیقه 30 به بعد بازی به خواب رفت. در واقع پرسپولیس بود که به خواب رفت. توصیه من به هر بازیکنی که احساس فشار می کند این است که اگر نتوانست برای پرسپولیس درست بازی کند به خانه برود و بخوابد.

چرا برای پرسپولیس به این وضعیت رسید؟

نمی دانم! شاید این اتفاقات اخیر، شاید وضعیت روحی کلی تیم، اما مهم این است که وقتی بازیکنی با پیراهن و شلوار است و بند جورابش را سفت می کند، باید برود و بجنگد و کاری به اتفاقات ندارد. میدان متاسفانه پرسپولیسی ها طوری بازی کردند که انگار قبل از مسابقه به کوه رفته اند! چون از دقیقه 30 به بعد بدنشان ضعیف بود و مثل یک تیم فوتبال بیرون از سالن بازی می کردند.

چه انتظاری از پرسپولیس داشتی؟

انتظار داریم پرسپولیس 90 دقیقه فوتبال هجومی یک دست به نمایش بگذارد. در لیگی که همه به دنبال امتیاز هستند، نمی توان فقط 20 دقیقه خوب بازی کرد و 70 دقیقه بازی را ترک کرد. اگر توپ های حریف تبدیل به گل شود چه می کنید؟ این فوتبال ضعیف اصلاً ما را خوشحال نکرد. اصلا در سطح پرسپولیس نبود. ما فقط بردیم. صحبت های یحیی گل محمدی هم درست از آب درنیامد.

کدام کلمات

گل محمدی آمد و قبل از بازی گفت ما به دو سه بازی اخیر کاری نداریم چون می خواهیم از این هفته فوتبال واقعی پرسپولیس را نشان دهیم اما فوتبال پرسپولیس نبود!

دلیل این وضعیت و بازی سخت پرسپولیس را چه می دانید؟

متاسفانه هافبک های تیم کم کاری می کنند. پاس های دقیقی نمی دهند و توانایی دریبل زدن ندارند. اگر حریف سرسخت و سرسخت بود، می گفتیم یک گل و سه امتیاز کافی است. مثل زمانی که آقای علی پروین به ما می گفت بد بازی کنی مهم نیست فقط ببر. اما مس رفسنجان تیمی نبود که با این شرایط بتوانیم مقابل آن پیروز شویم. قطعا مشکلاتی وجود داشت. اما باز هم می گویم که مشکلات باید قبل از شروع مسابقه با بازیکن باشد و وقتی داور علامت شروع را می زند همه چیز باید تمام شود. ما هم همینطور بودیم. ما با هزار و یک مشکل به روز مسابقه می آییم اما وقتی بازی شروع شود آنقدر سخت بازی می کنیم که مشکلات خود را فراموش می کنیم.

گل لوکادیا و پنالتی او را چگونه ارزیابی کردید؟

کاش مهدی ترابی در بازی قبل آن حرکت را نمی کرد! چه کسی به شما گفته که وقتی توپ را با سر می زنید پنالتی بگیرید؟ چرا کسی نیست که جلوی این بازیکن را بگیرد؟ اگر لوکادیا در بازی تراکتورسازی یک پنالتی می زد ما نمی باختیم و حالا گل های لوکا بیشتر بود. یک نفر باید جلوی این رفتارها را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید