پیشکسوت پرسپولیس تهدید به استقلال کرد

پیشکسوت پرسپولیس تهدید به استقلال کرد

وحید کلیچ در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و بازگشت حامد لک به تمرینات گفت: از وضعیت داخلی پرسپولیس اطلاعی ندارم اما بازگشت حامد لک اتفاق خوبی بود چرا که ما با این پست واقعا مشکل داشتیم. دم در دلمان تنگ‌تر است.» ما راحت‌تریم، نمی‌خواهم احمد گوهری را نابود کنم، اما او واقعاً در حد پرسپولیس نیست و با این روحیه ضعیف و پراسترس تعجب می‌کنم که چطور در صنعت نفت بازی کرده است. چه برسد به اینکه به پرسپولیس بیاید.اگر به قول خودشان حامد لاک آماده بازی با پیکان باشد خبر خوبی است و در این 6 هفته به یک دروازه بان خوب نیاز داریم.

وی در خصوص برخورد کادرفنی پرسپولیس با مهدی عبدی گفت: مهدی عبدی را از نزدیک می شناسم. این بچه نه چالش برانگیز است و نه بی ادب و بی انضباط و به نظرم یحیی گل محمدی بازیکنان را خیلی سخت می گیرد و مجبورشان می کند. درست است که باید با بی انضباطی بجنگیم اما باید به رفتار و منش بازیکن هم نگاه کرد و فردی که سابقه بی انضباطی ندارد می تواند برای اولین بار با تذکر مشکل را حل کند تا روحیه بازیکن خراب نشود. در آستانه بازی های حساس .

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان و امید پرسپولیس به امتیاز گرفتن تیم اصفهانی از آبی ها برای نزدیک شدن به قله گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است و ما به عنوان پرسپولیس امیدواریم خوب کار کرده ایم. و استقلال تا اینجای کار منصفانه عمل کرده است: “آنها عملکرد خوبی داشته اند و اگر واقعا مصمم به قهرمانی باشند، سپاهان و هیچ تیم دیگری از آنها جلوتر نخواهد بود. امیدوارم امتیاز از دست بدهند، اما با توجه به چیزی که الان دیدم بعید است.

کلیچ درباره تمدید قرارداد بازیکنان و توافق باشگاه با سرلک و ترابی توضیح داد: نمی دانم سرلک در پرسپولیس می ماند یا نه و فکر می کنم فصل آینده در قطر بازی کند. قبلا این بازیکن می آمد و می گفت پیراهن پرسپولیس را با دنیا عوض نمی کند و هفته بعد با آرم باشگاه دیگری عکس می گرفت.

وی در خصوص عملکرد درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: در این مورد اظهار نظر نمی کنم و امیدوارم درویش در کار خود موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتصاب محمد محمدی به عنوان قائم مقام باشگاه توضیح داد و با بیان اینکه اگر چنین اتفاقی بیفتد او طرفدار استقلال می شود گفت: دیدم استقلالی شدن وحید کلیچ برای هیچکس مهم نبود. کاری کردند که نمی شد در موردش صحبت کنیم و همه ما را مقصر می دانستند و می گفتند فلانی 3 خانه و 3 مغازه دارد و من در هفت بهشت ​​ستاره ندارم. به هر حال سعی می کنم در این 6 هفته به احترام پرسپولیس و هوادارانش سکوت کنم اما بعد این صندوقچه را که صندوقچه اسرار است باز می کنم و حرف های زیادی برای گفتن دارم.

دیدگاهتان را بنویسید