پیشکسوت پرسپولیس: ساپینتو بهترین مربی لیگ خواهد شد

پیشکسوت پرسپولیس: ساپینتو بهترین مربی لیگ خواهد شد

وحید کالیچ، پیشکسوت و بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با ویدئویی که در رابطه با حمایتش از ساپینتو منتشر کرد، سوالاتی را در رابطه با لیگ برتر مطرح کرد:

در آخرین ویدیویی که از خودت گذاشتی، گفتی ساپینتو بهترین مربی لیگ خواهد شد؟

بله من فردی هستم که این مشکلات را به خوبی تشخیص می دهم. در واقع، من یک رئالیست هستم و برایم مهم نیست چه کسی مربی کدام تیم است. هر کی خوبه میگم. چون بصیرت بالایی دارم.

در مورد استراماچونی هم همین تشخیص را داشتید؟

من در آن زمان با استقلال بودم و خیلی از استقلال متنفر بودم و در مصاحبه هایم او را نابود کردم اما می دانستم اگر استراماچونی بماند استقلال را قهرمان می کند.

پس از انتشار ویدیوی خود در حمایت از ساپینتو، واکنش مخاطبان شما چه بود؟

من فحش هایی شنیدم که در سن خودم نشنیده بودم! متأسفانه هواداران پرسپولیس در فحش دادن بسیار خوب هستند و ظاهراً دستگاهی دارند که فحاشی تولید می کند. نمیدانم وقتی به زن و بچه و خواهر و مادر دیگران توهین میکنند آبرو ندارند؟ اینها قطعا سر سفره والدین رشد نمی کنند و…

نظر شما درباره موفقیت ساپینتو چیست؟ چه طور این برداشت را کردی؟

من خدا را گواه خود می دانم که این اتفاق می افتد. اجازه دهید بازی شروع. من حرف بیخودی نمیزنم همانطور که از اول گفتم یحیی خوب نیست. هنوز هم می گویم گل محمدی چیزی به پرسپولیس اضافه نکرد، بلکه آمد و تیم برونکو را گرفت و بالای سر ساختار برونکو رفت.

یعنی یحیی گل محمدی در این مدت چیزی به پرسپولیس اضافه نکرد؟

چرا! او 42 میلیارد خرج دست باشگاه گذاشت، علاوه بر بازیکنانی که گرفت و هزینه ای برای پرسپولیس نداشت. اینها چیزهایی است که یحیی به پرسپولیس اضافه کرد.

نظرت در مورد لیگ آینده چیست؟

زیبایی این تورنمنت این است که تیم های متعددی با مربیان خارجی وارد لیگ برتر شدند که از آن جمله می توان به سپاهان، تراکتور و استقلال اشاره کرد. وقتی پای این مربیان به لیگ ما باز شود، مافیای این 17 مربی ایرانی از بین می رود. مربیانی که مدام بین تیم ها رفت و آمد می کنند و چیزی به فوتبال ایران اضافه نمی کنند. شاید حتی سرمربی فولاد را هم باید خارجی دانست.

اسم منو میگی؟

بله جواد نکونام سال هاست در اسپانیا با مربیان قوی اروپایی کار می کند. او در تیم ملی سال ها با همین روش کار کرد و اگر از هر مربی یک چیز یاد بگیرد، خارجی محسوب می شود. شناخت مربیان خارجی باعث می شود مربیانی که از اعضای باند مافیایی هستند کاسه و کوزه های خود را بسته بندی کنند و بروند. حالا ببینید این خارجی ها لیگ را داغ می کنند.

به نظر شما آیا می توان درهای ورزشگاه ها را برای بانوان باز کرد تا آنها به ورزشگاه بیایند؟

به نظر من زنان نباید اجازه داشته باشند. وقتی در فضای مجازی این همه فحاشی می شود، خدا می داند این افراد با دیدن دو زن در ورزشگاه گم می شوند. هواداران ما دوست ندارند زنان وارد شوند و زنان ما متاسف هستند.

حرفی برایت باقی مانده است؟

آقای تاخی کارشناس برنامه های ورزشی ایران اینترنشنال چیزهایی می گوید که باعث می شود آدم نسبت به خودش و برنامه اش سردرگم شود. کلا آدم مزدک برنامه مزدک تو این شبکه مزاحم میشه. دیدم تقوی گفته یحیی گل محمدی مربی بسیار باتجربه ای است! بالاخره از کجا می دانید گل محمدی کار بلد است؟ آیا شما را جزو فوتبالیست هایی می دانند که اینطور در برنامه خود از یک مربی ضعیف تعریف می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید